Attack Force (2006)

Roemenië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Michael Keusch
met Steven Seagal, David Kennedy en Gabi Burlaci

Marshall Lawson verliest zijn gevechtsteam in een koelbloedige en schijnbaar willekeurige aanval. Hierna neemt hij de taak op zich om de verdachte omstandigheden van deze brutale moord te onderzoeken. Spoedig brengt hij Majestic CTX aan het licht, een militaire operatie die zo geheim is dat Marshall nu geëlimineerd moet worden. Resoluut in zijn achtervolging komt Marshall in gevecht met een drugshandelaar, die in het geheim door een militair gefinancierd wordt.

Charles Manson
kelere zeg....
Prudh en As, met jullie discussieren heeft gewoon ECHT geen zin.

Als je na 2, 3 posts mij nog steeds als iemand beschouwt die verkrampt Seagal wil verdedigen, terwijl ik notabene zelf al aangaf niet van actiefilms te houden, dan WIL je mijn posts gewoon niet goed lezen.
Dan heb je gewoon je mening al klaar en doet het er toch niet toe wat een ander zegt.

Ik laat het hierbij, want dit is verder zinloos.

avatar van Prudh
Je leest gewoon niet goed

avatar van as
as
Charles Manson schreef:

Lees voorgaande posts alsjeblieft even beter. Dat zeggen we helemaal niet. We discussieren over het algemene. Niet over jou persoonlijk. Voel je toch niet zo aangevallen.

Goodfella_90 schreef:

Jank toch niet zo.

dus....

Charles Manson
hahahahaha, is goed hoor.

avatar van Mug
Mug
Einde slow-chat hier. We hebben een chat-kanaal, ga daar maar verder. Graag louter inhoudelijke reacties plaatsen over de film en verwachtingen daarover.

avatar van happie
Maar toch ga ik hem zeker huren. Of komt ie soms eerst in de bioscoop.

Prudh schreef:
Dat is niet helemaal eerlijk he, op zo'n discussie forum. Alleen de mensen die iets positiefs hebben te melden mogen bijdragen leveren?

Maar ze hebben een punt dat het hier wat misplaatst is. Beter bij de films, die je wél al zag of hier:
Film >> Cast en crew >> Steven Seagal

happie schreef:
Maar toch ga ik hem zeker huren. Of komt ie soms eerst in de bioscoop.

Het is een film die enkel voor de videomarkt bedoelt is. Geen bioscooprelease, dus. Ook niet in de States.

SSeagal schreef:
Heb je wel dezelfde trailer gezien, zie nergens een Aliën??

Kijk eens naar die ogen van die vrouw aan het einde van de trailer(hey, das van Men in Black ) en op IMDB staat er ook dat er een Alien Queen in deze film meedoet.

avatar van SSeagal
Ja, heb het nu gezien Sinterklaas, maar dat is dan wel een hele kleine wijziging in een Seagalfilm dan.

We zullen zien

avatar van happie
Als ik het plot lees, dan lijkt me een heerlijke film met sterke actie. Waarvan je nog dagen kunt nagenieten.

Ik ben zeer benieuwd of Steven wederom kan bewijzen dat hij het nog heeft.

Ik heb het net andersom. Ik ben we enigzins teleurgesteld door zijn recentere films. Submerged, MFC, Today you Die vond ik allemaal slechte Seagal films. Laatste goede was Into the Sun. Hier verwacht ik niet veel van, en Shadowman moet ik nog zien.

Ik hoop dan maar at Prince of Pistols een goede wordt.

avatar van sinterklaas
Zou wel iets als Submerged worden denk.

sinterklaas schreef:
Zou wel iets als Submerged worden denk.

Lijkt me sterk, dit is de regissieur van Shadow man die 10x beter is dan het uiterst slappe Submerged.

avatar van sinterklaas
Submerged had ook iets apparts dat je in geen andere Seagalfilm zag: gehersenspoelde (mutanten ) En omdat deze ook een ander inhoud heeft vergelijk ik hem deels met Submerged. Maar hij kan idd wel beter zijn dan Submerged.

David_D
Ik heb net de Amerikaanse Retail-DVD gezien en ik moet zeggen dat de film echt een dieptepunt is in Seagals carriére.

Minpunten

- Irritante voice-dubbing.

- Het plot is echt erg deze keer. Er klopt werkelijk niks van.

- Seagals conditie is echt erg. De vechtscènes met Seagal zijn erg traag en minimaal; hij deelt zelf 3 á 4 keer in de film één klap uit.

- Het acteerwerk is erg slecht.

Pluspunten

Misschien dat als ik de film nogmaals kijk - wat in de nabijna toekomst niet snel zal gebeuren - ik een pluspunt tegenkom. Op het moment is het een leuke frisbee voor de hond...

0.5

De hoop om ooit nog een goede film van Steven Seagal te zien had ik inmiddels al een paar jaar opgegeven.
Toch iedere keer nieuwsgierig als er weer wat nieuws uit komt en wederom een waanzinnig slecht film.

Dat hij de meeste van zijn gevechten in films al niet meer zelf deed was niks nieuws.
Maar wat mij de laatste tijd ook erg veel opvalt is dat zelfs zijn stem niet meer echt is.
Voor diegene die de film ( net als ik erg kritisch dus ) goed bekeken heeft heeft toch kunnen zien dat de film vol met fouten zit.
Er is namelijk 1 stukje waar ze vergeten zijn z'n stem te veranderen door die stem die je eigenlijk heel de film al hoort en dan hoor je toch duidelijk zijn eigen stem ineens.

De confrontatie met het vrouwelijke schoon aan het einde van de film, ( kennerlijk zijn de heren te snel voor hem) waar hij haar borst van rechtsboven naar links onder open haalt, zie je ook regelmatig dat deze ineens van links naar rechts loopt.

Zo zijn er nog heel wat fouten te ontdekken in deze film
Wil je geen afknapper krijgen van deze film............ kijk hem dan met je verstand op nul.

byzonder slechte film wederom...
weer een onderzetter erbij.

0.5

Hey DiDa, ik heb hem al in mijn bezit en ik ga morgen screenshots van de film posten op ons forum

avatar van DiDa
Hoi ik heb ze al gezien!! Ziet er goed uit. Alleen ben ik heel bang dat het deze keer echt een K**film is. Alleen maar negatieve reviews....

ja daar ben ik ook heel erg bang voor, ik ga morgen de film bekijken en daarna oordelen...

Ik hoorde van Hofmae dat Steven nu in New Mexico is, om een nieuwe film op te nemen...

Ik zie je weer gauw!

avatar van SSeagal
Wat kan een verwachting van een film soms zo anders uitpakken zeg, tsjeezus! De regie was in handen van dezelfde man die Shadow Man deed, wat een degelijke en vermakelijke Seagalfilm was. Wat een verschil met deze zeg, bah! Wat is er dan allemaal mis? Nou, allereerst de voice dubs, deze waren er in de vorige films ook, maar heel matig en in MFJ zelfs maar 1 keer geloof ik, in Attack Force horen we bijna niet de stem van Seagal en zijn de voice dubs ook opvallender dan ooit, ook de overgang van een voice dub naar Seagals eigen stem zijn enorm lelijk en ongepast. Dan het verhaal, het verhaal is degelijk alleen wederom weer onnodig verwarrend, ook geen goedmaker dus. Dan heb ik liever een cliche drugsdealer vermoord gezin Seagal en hij slaat terug verhaaltje dan deze ingewikkelde onzin. Wat dan de film nog vermakelijk zou kunnen maken is Seagal, maar die heeft verdomd weinig scene's, zo weinig dat je gewoon vergeet dat je naar een Seagalfilm kijkt. En als hij dan al in beeld is zijn de vechtscene's bedroevend slecht in beeld gebracht of supersnel weer voorbij. Wat ik niet snap omdat hij in Shadow Man en MFJ toch een paar goed in beeld gebrachte scene's had, dus of de regisseur lui is geweest of dat Seagal er geen zin in had, ik weet het niet. Alleen de openingscene is fraai waarin Seagal weer als vanouds een mes ontwijkt en tegen de vijand gebruikt maar daar blijft het bij. De eindscene is wel weer spannend en leuk gedaan, dus als actiefilm vond ik hem op dat punt redelijk te doen, maar als Seagalfan kom je toch bedrogen uit. Mijn advies is dus aan de fan, zet maar weer lekker Shadow man, MFJ, BOTB of Into the Sun weer op en geniet van de vechtscene's. Attack Force stelt zo teleur als Seagalfilm dat zelfs The patriot, Ticker en The foreigner vergeleken met deze nog Seagal's parels zijn. Met enorme pijn in mijn hart geef ik 1 *. Hopelijk maakt hij het met Prince of Pistols weer helemaal goed, met Flight of Fury heb ik weinig hoop aangezien dit weer in handen is van dezelfde regisseur. Overigens is dit misbaksel niet geheel aan Seagal te wijten aangezien ik las dat achter zijn rug om met het script gerommeld werd en ze de film compleet veranderde. Misschien ramt hij Micheal Keusch wel in elkaar zodat Flight of fury toch nog iets wordt We zullen zien en blijven hopen.

avatar van sinterklaas
Hoe hebben jullie hem gezien??

avatar van SSeagal
Uit een pot pindakaas gehaald.

avatar van Goodfella_90
sinterklaas schreef:
Calvé zeker

pindakaas

avatar van sinterklaas
Da's al snel voor een film die nog moet uitkomen in Amerika

Maare... Hoe gaat de nieuwste Seagal heten waar take-sensei het over had??

is de film al uit in belgie

avatar van moviefreak#1
Deze film is momenteel alleen via illegale wegen te vinden.

ik vond het wel een leuke film het is helaas niet zo als vroeger waar je nog akido technieken kon zien en de vecht scene's in de film met seagal zijn der bijna niet
en op het eind bij de finale is het met twee klappen al weer af gelopen dat is wel jammer maar toch de moeite om te kijken hoor mooie film dus 3.5