Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Attack Force (2006)

Roemenië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Michael Keusch
met Steven Seagal, David Kennedy en Gabi Burlaci

Marshall Lawson verliest zijn gevechtsteam in een koelbloedige en schijnbaar willekeurige aanval. Hierna neemt hij de taak op zich om de verdachte omstandigheden van deze brutale moord te onderzoeken. Spoedig brengt hij Majestic CTX aan het licht, een militaire operatie die zo geheim is dat Marshall nu geëlimineerd moet worden. Resoluut in zijn achtervolging komt Marshall in gevecht met een drugshandelaar, die in het geheim door een militair gefinancierd wordt.

avatar van vierkante ogen
Ik heb eerst gelezen wat er over de film gezegd werd, ben eigenwijs en ben gaan kijken.

Helaas moet ik zeggen dat al het bovenstaande op waarheid is berust. Steven jongen STOP met het maken van deze ongeloofwaardige films en geef je stand-in de hoofdrol.

Voor de vechtsscene's gebruik je een stand-in en nu ook al voor je stem, en dan die zwart lange jas (in de laatste 6 a 7 films) waarom misschien te dik geworden.

Jij was vroeger mijn aktieheld samen met Chuck Norris maar hij heeft begrepen dat er een tijd van komen en een tijd van gaan is.

avatar van syno
Vind hem ook maar 1 van de mindere films van hem, en inderdaad, Clementine blijft nog altijd de slechtste, maar deze komt er niet ver achter... En waarom heeft Steven een stand-in voor zen stem gebruikt in godsnaam ...?

nog een 2tje omdat het Seagal is...

Damn.. Damn.. Damn..

Waarom maakt die Steven Sukkel nog van deze films..?
Heeft die jongen nog steeds niet door dat die in de diepste put is gevallen?

Wesley Snipes die kapte er tenminste mee, die was ook in een
put gevallen na de Blade reeks. Het zijn van die personages die
echt alleen maar in 1 bepaalde film passen. Heb je er 2 of 3
van gemaakt is de lol en nieuwigheid er af. En dan ben je ineens
niks meer.

Thats life..wen er aan.

Deze film is nog dommer dan dom. Wat een afgang voor Seagal vooral maar ook voor regisseur Keusch.
Zijn deze mensen nu echt van mening dat zij een goede film maken of maakt dat niets uit als de dollars maar op tafel komen>
1.0

avatar van Iron Maiden
Flashbot schreef:
Damn.. Damn.. Damn..

Waarom maakt die Steven Sukkel nog van deze films..?
Heeft die jongen nog steeds niet door dat die in de diepste put is gevallen?

Wesley Snipes die kapte er tenminste mee, die was ook in een
put gevallen na de Blade reeks. Het zijn van die personages die
echt alleen maar in 1 bepaalde film passen. Heb je er 2 of 3
van gemaakt is de lol en nieuwigheid er af. En dan ben je ineens
niks meer.

Thats life..wen er aan.

Wesley maakt nog steeds films.
die komen alleen niet meer in de bios.

Heb hem gister gezien maar vond hem zwaar tegen vallen. Het verhaal was echt te slecht en erg chaotisch. De actie was wel aardig alleen kwam bijna nooit voor. En die half gare zombies (om ze zo te noemen) konden ze beter weg laten.

avatar van sinterklaas
Iron Maiden schreef:

Wesley maakt nog steeds films.
die komen alleen niet meer in de bios.

Behalve Chaos dan.

avatar van Iron Maiden
dat was toch een schijtfilm

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Mescaline schreef:
Shadow Man/ today you die
Zijn de beste films die hij sinds kort heeft uitgebracht vind ik dan. deze film vond ik ook minder het is zo niet steven..
Vecht scenes waren redelijk maar wel zeer slecht in beeld gebracht. de voice over van steven vond ik ook heel erg jammer. en het einde mogt ookwel beter worden uitgewerkt jammer jammer jammer.
Voor de rest ging de film wel hij was niet goed maar ook niet heel slecht op een paar min puntjes na kan ik deze film nog best een 3 geven. veel min puntjes maar zeker ookwel leuke dingen .

Film nog een keer bekeken..
Het idee van de film was redelijk.. maar de uitwerking zeer slecht..
Ook erg jammer van de voice over..
Halve ster minder.. zodat ik op 2,5 uitkom.. omdat het toch nogwel een vermakelijke film is .

avatar van Defective
OK!!! Na deze film heb ik het helemaal gehad met Seagal! Nooit zal ook nog maar 1 dvd van Seagal mijn dvd-speler vervuilen! I rest my case!!

avatar van 606
vond de stem storend en soms langzaam nivo

actie is weer goed en leuk dat sf erbij is

3 sterren

avatar van Ninto
Ik vind Seagal echt geweldig, maar dit is echt te erg...

avatar van Lennert
Niet goed en ook niet vermakelijk genoeg voor een voldoende. Toch viel hij me enigsinds mee na alle rampzalige verhalen hierover. De voice-dubbing is hilarisch en Seagal is voor de fans amper aanwezig en heeft weinig tot geen actie, maar het camerawerk en de vechtsscenes van de andere acteurs waren al iets redelijker. Nog steeds een teleurstelling, maar niet zo erg als ik had verwacht.

Tijd om Flight Of Fury en Shadow man van dezelfde regisseur maar eens te bekijken.

avatar van DeCol
Zeer matige Seagal-film. Ik hou wel van zijn 'verstand op nul'-films maar deze was echt matig! Seagal zelf komt inderdaad weinig in actie wat ik wel jammer vond. En wat een stom einde ook!

avatar van tommykonijn
Het probleem met Steven Segal vind ik dat je het na 15-30 min. gezien hebt. Bijna al zijn films zijn van hetzelfde, als hij nou eens voor een ander genre ging zoals bijvoorbeeld Drama. Maar telkens is het actie, opzicht vind ik films waar actie in zit niet slecht (op een aantal uitzonderingen na dan) maar deze viel me tegen, net als nog een greep uit de films van Segal, niet mijn acteur en absoluut niet mijn film. Ook het verhaal wist me eigenlijk niks te boeien, en de gebeurtenissen van hetzelfde.

avatar van UrbanDjampa
En natuurlijk was niemand partij voor meneer Seagal. Zelfs die lui die onder invloed waren van dat CTX drug. Hij heeft haast geen klappen gekregen.

En dat stem van die kettingroker was lachwekkend en storend....

avatar van quintein
Seagal maakt m.i de laaste jaren toch wel heel wat mindere films,maar dit slaat echt alles,gammel verhaal,slecht acteerwerk en natuurlijk is ook dit keer niemand ook maar een beetje tegenstand voor onze ''actieheld''

avatar van Erick1985
Ik ben een hele grote Steven Seagal fan, en heb al zijn films. Dit is op zich ook wel een aardige film, maar waarom is er in VREDESNAAM een voice dubbing gebruikt voor zijn stem??? WAAROM, oh lieve Heer toch, WAAROM hoor je op sommige momenten de stem van iemand anders terwijl je gewoon de stem van Seagal zou moeten horen? Dit vond ik zo ontzettend waardeloos, wat een teleurstelling en walgelijke fout zeg! Ik kan niet meer dan één ster geven.

avatar van aburex
Ik was een fan van Seagal tot hij begon filmen te maken die alleen op DVD uitkwamen. Die werden van film tot film minder, maar dez overtreft toch alle slechte films die hij gemaakt heeft. Wat een verwarrend verhaal. Op het laatste wet men niet meerwiede goedn of de slechten zijn en het eine is alles behalve. Seagal begint oud te worden(hij is even oud als ik, maar i geloof dat ik nog bete kan bewegen en vechten als hij). Stop ermee Steven. Je maakt jellee maar belachelijk.
Ik heb hem toch maar 2* gegeven uit sympathie en medelijden met Seagal

avatar van kirk douglas
van alle films die ik van seagal gezien heb is deze de slechtste niet te geloven. het begint al bij de poster die is helemaal bijgewerkt om seagal dunner te doen lijken. het verhaal is onzin en verrot saai vooral het einde is een grote rommel. dit soort films kan seagal beter niet meer maken zo maakt hij zich vroeg of laat ook de laatste fans afhandig.

avatar van Movie Jim
Slappe troep van Seagal. Hij heeft veel betere films maar deze . En dat nagesynhoriseerde gedoe van de stem van Seagal vond ik echt vreselijk

bijna al zijn nieuwe films zijn slappe hap.ik heb deze film nog niet gezien zo te horen mis ik ook niks.dus laat ik hem maar niet gaan kijken.

Warren Stantin
Gisteren deels gezien maar niet af kunnen kijken. Werkelijk een gedrocht van een film die, typerend voor een Seagal-film, bol staat van het Amerikaanse patriottisme. Om je kapot aan te ergeren. Omdat ik de film niet geheel heb gezien kan ik hem helaas geen 0 sterren geven.

Ik was toch nieuwsgierig naar Seagal, die het beroep acteur bepaald geen eer aan doet. Wat hij hier weer flikt is schandalig. Hij doet helemaal niks, praat zelfs vaak niet zelf en de actiescenes laat hij eigenlijk ook zich voorbij gaan. Daarnaast is het verhaal en de overige cast ook waardeloos waardoor ik na 20 minuten echt moest afhaken. Geen beoordeling, maar dat was ongetwijfeld geen of een halve ster geweest.

avatar van FunkStarr
Mensonterend slecht. Nadat ik dacht dat ik de slechtste Seagal film ooit had gezien (Against the dark) ging ik maar eens kijken of deze nog enigzins te genieten was ondanks alle "lovende" kritieken. Nou Steven, je hebt het voor mekaar jongen, ik heb me werkelijk helemaal bont en blauw zitten ergeren vanaf de eerste 10 minuten al. Heb deze zooi ook niet af kunnen kijken, man man wat een afgang. Te triest voor woorden deze film, en veruit het aller- aller slechtste Seagal materiaal ever (maar dat heb ik al eens eerder gezegd bij een andere film van onze fluisterende papzak.) 0,5*

avatar van kirk douglas
de mislukking van deze film is niet helemaal alleen aan seagal en michael keush te wijten.
oorspronkelijk wat dit als vampier film bedoeld.
het studio wou achteraf toch wat anders zodat de film compleet anders in elkaar gezet werd.
door het nieuwe CTX plot moest de film ook nieuw ingesproken worden.
dus ook seagals stem.
en daardoor is de film een onsamenhangende bende.

avatar van kingxxl
Absolute schijtfilm!
Heb hem na een uur afgezet, wat verschrikkelijk saai!

btw. ik ben wel een Steven Seagal liefhebber, maar dit is echt pure bagger

avatar van movie acteurs
Een van de mindere films met Seagal.

Er zitten wat schiet gevechten in en wat bloed, maar dat maakt de film helaas niet veel beter. Het is een chaotische actie film met saaie lelijke dynamiek. Actie is eigenlijk best saai en dat was toch niet de bedoeling. Jammer voor Steven. 1,5.

avatar van Quentin
Haha hilarisch:

Screenwriter 'Joe Halpin' is quoted in the book "Seagalogy: The Ass Kicking Films of Steven Seagal" as saying that "Attack Force" had originally been written and filmed as "Harvester," a sci-fi/horror movie with Seagal and his men battling an invading force of vampire space aliens. After Seagal, Halpin and director Michael Keusch had delivered the finished sci-fi film, the production and distribution company decided to eliminate the sci-fi space-alien elements and replace them with another plot having about a super-addictive drug that turns its users into superhuman killers. They called back a few of the lower-paid actors for re-shoots, re-dubbed the majority of Seagal's dialog via ADR, totally re-edited the film and changed it into the "Attack Force" we know today. Seagal and Halpin were not involved.

imdb.com

Ik voel mij als film kenner toch genoodzaakt om deze Steven Seagal film 5 sterren te geven.

het is wederom een pracht staaltje acteerwerk. De mooie shots en bikkelharde actie versterken mijn mening nog maar eens.