Two Much (1995)

Spanje / Verenigde Staten

geregisseerd door Fernando Trueba
met Antonio Banderas, Melanie Griffith en Daryl Hannah

Art Dodge is eigenaar van een kunstgalerij met geldproblemen. Om aan geld te komen haalt hij weduwes over om te betalen voor schilderen die hun echtgenoot besteld zou hebben. Wanneer hij echter bij het huis van een maffiabaas aankomt wordt hij weggejaagd in de armen van de rijk Betty Kerner, die twee maal getrouwd en gescheiden is geweest met de zoon van de maffioso. Ze wordt verliefd op Art, en hij speelt het spel maar wat graag mee. Tot Betty's zuster Liz ten tonele verschijnt, waar Art verliefd op wordt.

avatar van jumpstylemovie
Redelijke film voor Banderas. Hij speelt hier leuk en zoals ags50 anderhalf jaar geleden al melde: Het switchen van kamers is een leuke scéne. Het is verder niets speciaals.