License to Wed (2007)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ken Kwapis
met Mandy Moore, John Krasinski en Robin Williams

Ben Murphy en Sadie Jones zijn een gelukkig stel dat besluit te gaan trouwen. Dit willen ze doen in de plaatselijke kerk. Maar om te laten zien dat ze altijd bij elkaar zullen blijven moeten ze van de priester een aantal huwelijkstests ondergaan. Als ze slagen zal hij het huwelijk voltrekken.

avatar van stan
Bill Murray en Mandy Moore, zal wel een oke film worden
Film komt trouwens 16 Augustus in de Nederlandse bioscopen!

Bill Murray?

avatar van stan
Sorry bedoel Robin Williams.. haal die wel is vaker door de war

Moviestar
Erg leuke poster, en goeie tagline.

avatar van thomzi50
Dit wordt waarschijnlijk weinig bijzonders.

avatar van Hanne
Ik vind The Office echt een geweldige serie en John Krasinski speelt daar ook in, dus deze film ga ik zeker zien.

RWL
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken...ik kijk meer uit naar August Rush eigenlijk.
Zodra een film gepromoot wordt als een RW vehicle wordt ik altijd een beetje huiverig...het loopt meestal uit op een teleurstelling.

Gelukkig pakt Warner Bros het anders aan met de promoite van August Rush.

RWL schreef:

Eerste review is er, van comingsoon.net en die geeft de film een 4 van de 10.... oeps...

RWL
Ow, er zijn al meer reviews en die ik gelezen heb was niet zo negatief...7,5 ofzo gaven ze (B-)

Ach, deze week komen we er wel achter hoe de film het doet...meningen lopen wel heel erg uiteen dit keer, dus ik heb geen idee hoe ie het zal gaan doen.

nicoot
Het palmares van de regisseur zegt al veel...

nicoot
Excuseer, DE palmares

RWL
Het is niet veel soeps in ieder geval. Ik heb hem nog niet gezien, maar zl dat binnenkort wel gaan doen, maar ik denk dat Robin Williams echt serieus na moet gaan denken of ie nog wel in comedies moet spelen.

ik vond het anders een behoorlijk geslaagde comedy. uiteraard niet super origineel maar wel goed uitgevoerd en RW is prima in vorm hier.

avatar van jacobine_rodijk
Erg matige komedie, Krasinski komt met die droge blik van hem wel grappig over in een half uur durende aflevering van The Office maar in een anderhalf durende zogenaamde 'komedie' werkt het voor geen meter. Laat ik maar ook niet over Williams beginnen, 1,5*

avatar van wwelover
WEl grappige film, Robin Williams was geweldig:)

avatar van Ajax&Litmanen1
Vreselijk slechte film wat voor een komedie door moest gaan geloof ik. Robin Williams was zelfs erg irritant terwijl ik zn films normaal best leuk vind.
Kort gezegd speelt ie een dominee die een stel dat bijna gaat trouwen een grote test af laat leggen. De testen zijn stupide en flauw en de hele film irriteerde me gigantisch. Zeker niet kijken dus!
Ik hou van flauwe films maar deze krijgt een welverdiende 1,5*

Moviestar
Ik lees wel meer dat Williams erg irritant is maar dat had ik ook wel verwacht maar dat viel mij alles mee, hij speelt juist ingetogen voor zijn doen in deze film....

avatar van lottetje
Ik weet niet zo goed wat ik van deze film moet vinden.
Het was wel leuk om naar te kijken, maar het verhaal vond ik helemaal niet leuk met de test.
Robin Williams vond ik ook niet leuk..

avatar van PKlijnstra
Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik hou van flauwe films maar deze krijgt een welverdiende 1,5*

Hier ben ik het volkomen mee eens!

Ook 1,5* van mij.

Robin Williams, moet na gaan denken of ie niet beter in een ander soort films kan gaan spelen.

RWL
Ja, op deze manier krijgt ie z'n carriere niet echt uit het slob, helaas.

BlueSword
vond de film maar saai, helemaal niet grappig, behalve dan met die baby dat was nog het leukst!

avatar van Cheyennexx
Jongens! MOEVEN! Hele leuke film dames en heren! Voor een gezellige avond heb je hier een hele leuke film aan, vertrouw me! Ze spelen leuk, een keer iets anders.. ****

avatar van Ajax&Litmanen1
Cheyennexx schreef:

Kijk eens in de videotheek rond, kan je zo 100 leukere komedies noemen.

1e klas ballefilm is deze...humor is ver te zoeken en de personages zijn ronduit irriterend.

Een redelijke film dus een 3,5*

Matige film.

avatar van Peyton
Ik verwachtte al niet veel van deze film en toch nog heeft hij me zwaar teleurgesteld. Na afloop (ja ik heb hem nog uitgekeken...) voelde het echt als tijdverspilling. Als het verhaal iets realistischer was uitgewerkt had het best een aardige film kunnen zijn. Ik hou niet zo van dit soort 'flauw'. De combinatie van de acteurs werkt niet goed.

avatar van Turkeyloverz
PKlijnstra schreef:

Hier ben ik het volkomen mee eens!

Ook 1,5* van mij.

Robin Williams denkt dat hij grappig is, maar dat is hij niet. Hij kan idd in andere genres spelen. Mandy Moore is dan wel een superleuke meid, maar ik sla deze toch maar over.

avatar van balosa
veel te flauw en té ongeloofwaardig voor mij, in plaats van komedie hadden ze beter Drama kunnen kiezen denk want ik heb niet veel komedie gezien, matige 2.5*

Voor een gezellig avondje film kijken is deze film meer dan de moeite waard. Williams speelt zijn rol als pastoor uitmuntend. Het einde is helaas voorspelbaar. Een typische eind-goed-al-goed film. Sommige momenten in de film, met name de baby-test, werken goed op de lachspieren. Geen hoogstaande film, maar zeker de moeite waard.