Dr. Seuss' The Cat in the Hat (2003)

Alternatieve titels: The Cat in the Hat | De Kat

Familie / Fantasy

geregisseerd door Bo Welch
met Mike Myers, Spencer Breslin en Dakota Fanning

De kinderen Conrad en Sally Walden zijn alleen thuis samen met hun goudvis. Het regent en ze vervelen zich. Maar dan gaat de bel en een grote kat met een rare hoed komt de kamer binnen. Het is de Cat in the Hat die samen met zijn vrienden langskomt om lol te maken. In het begin is het allemaal leuk en alle verbeelding wordt werkelijkheid. Maar dan wordt het te bont en moet de kat echt weg voordat de ouders van Conrad en Sally thuiskomen.

avatar van Macmanus
Lijkt me leuk.

avatar van moviefreak#1
Filmfraek waar heb je m gezien ?

moviefreak#1 schreef:

Filmfraek waar heb je m gezien ?
Een film die pas in november uitkomt in de USA, knap!

... weg met de stem!

a) er staat hier nog steeds een stem die er niet hoort

b)plaatje...ja dit lijkt me een geweldige film...

avatar van bioscoopzaal
Hobbes, je plaatje doet het niet

brakke kolere joblo met hun anti-deeplinking beleid

avatar van bioscoopzaal
Nounounou, beetje op je taal letten, Hobbes.

Hou het liever op: "Sapperdepitjes, die vlegel Joblo altijd met zijn vermaledijde anti-deeplinkingbeleid".

Maarre, hoe zit dat met dat plaatje?

link

eerste 3 plaatjes...

avatar van bioscoopzaal
Thx, werkt als een zonnetje

trailer ademt dezelfde sfeer uit als 'the grinch'

avatar van Phooze
Trailer op Apple.com

Grappig, fantasievol, kleurrijk, orgineel. Zeker kijken !

Lekkere opening op IMDB met een 2,9.

-edit- de reacties daar zijn trouwens ook geweldig

FisherKing
idd Hilarisch!

but this is the worst, most puerile, disgusting bastardization and Hollywood stempeded film of a children's book. I have no idea who it was made for - aimed at kids, Tom Green jokes for adults - the screening I went to, the kids asked their parents if they could leave.

FisherKing schreef:

idd Hilarisch!

Nou dat wordt dus niet veel. Nu moet Meyers weer 6 Austin Powers films gaan maken om zn carriere te redden

avatar van petey
40 miljoen dit weekend, dat is dus al binnen.

Een 2,9 is natuurlijk wel heel erg laag. Het lijkt mij ook echt een vreselijke film als ik op de trailer af moet gaan. En the Grinch vond ik ook al vrij rampzalig.

avatar van moviefreak#1
40 miljoen mijn god, als ze deze hadden uitgebracht in de kerstweek hadden ze dat bijna verdubbeld denk ik. Jammer voor alle mensen die er veel geld voor hebben neergelegd. Misschien blijft ons deze film, net als Gigli, in de bioscoop bespaard. Zal wel niet

avatar van Mindflight
deze film lijkt me werkelijk fantastisch

avatar van titia
Film is genomineerd voor vele Razzies, wordt vast een fantaastische film!
Maar euhh, weet iemand misschien wie de nederlandse stemmen gaat inspreken?

Ik vond het wel een leuke film, maar geen topper.
Een echte kinder film. (denk ik)Ik denk dat kinderen deze film heeeeel leuk vinden

avatar van Chainsaw
Wow, die kleuren in de trailer doen gewoon pijn aan je ogen. Ben desondanks best benieuwd of Mike 'Wayne en Austin' Myers hier nog iets van kan maken.

avatar van jassonn
Vind het er op de trailer afgaande een beetje raar uit zien allemaal.Denk ook dat het een vervelende film gaat worden met van die irritante k*t kinderen. En van die niet grappige Mike Myers grappen.

Ik erger me al aan al de Mike Myers films, ik kan absoluut niet lachen om die flauwe grappen die helemaal niet grappig zijn! deze film hoef ik dus ook nooit te zien

leuk hoor deze ! Dr Seuss is back!

je moet wel opgegroied zijn met green eggs and ham! Pas dan kan je het waarderen lijkt mij.

nostalgisch en grappig 3 sterren.

Ik weet eigenlijk niet zo zeker of Nederland wel zo dol is op Dr. Seuss films... The Grinch was ook geen daverend succes...

Dit is een vreselijke film, waar zelfs de jongste kinderen zich te intelligent voor zullen voelen. Het dieptepunt is een scene waarin Alec Baldwin met z'n vinger in de navel van zijn veel te dikke buik loopt te wroeten. Getsie.

Komt in Nederland trouwens uit als "De Kat". Nou, ik zie de rijen voor de bioscoopkassa's al staan.