Charlie's Angels: Full Throttle (2003)

Actie / Komedie

geregisseerd door McG
met Cameron Diaz, Drew Barrymore en Lucy Liu

Natalie, Alex en Dylan moeten twee gemiste ringen terughalen, die belangrijke informatie bevatten over de nieuwe identiteit van FBI-mensen. Daarbij worden de Angels gevolgd door een gevallen engel, Madison. Wanneer 5 mensen dood worden gevonden, kunnen alleen de Angels de zaak nog redden.

avatar van dray
stinissen schreef:

De TV serie was vele malen beter

Lijkt me eerder een nostalgische opmerking dan rationeel..

avatar van Jimske
saaie film, viel erg tegen! de eerste was toch wel beter en origineler. ik vond de special effects tegenvalle..zag er fake uit en het verhaal kon mij al helemaal ni boeien!

avatar van chucknorris
Tja, dit krijg je als je in een film van zo'n twee uur voor 4 uur ideeën wilt proppen. Veel en veelste vol, daardoor dendert de film maar voort, zonder te weten waar naar toe. Scenes hangen als los zand aan elkaar.
Deel 1 bleef naar mijn mening net wel in de bocht, maar deze vliegt er vierkant af.

avatar van jassonn
Wel leuk zo voor een keer,film denderde inderdaad flink door,maar het was wel bij te houden.3*

Deze is erg leuk!

avatar van dope
Heerlijke over the top aktie! Geweldig mooie dames! Humor! Nog beter dan deel 1.

een leuke film als een suikerspin.
geen groot verhaal(hoezo,welk verhaal,waar???)
maar leuke humor die toch vaak een glimlach op je lippen tovert(de vader van alex en het escortidee vooral)
de eerste angelsfilm was ietwat grappiger dacht ik maar deze film bevatte heel wat meer over the top actie.dit is een luchtige popcornfilm met ongeloofwaardige maar goed gebrachte actie en een reeks (flauwe) grappen.geen grootse cinema zeker niet,maar wel erg entertainenden soms heb je niet meer nodig,t'enige jammere is dat ik de rol van crispin glover als the thin man wat geforceerd vond,en het geen bill murrayfeit,alhoewel bernie mac natuurlijk een eveneens erg grappige man is zie ik hem liever standuppen dan in dit soort film.
simpel funfilmpje,3sterren

Hehe fantastiche film

3 prachtige dames, leuke humor, perfect avond vermaak! Allen die vriend van Drew Barrymore in de film, die gekke Ier, pff je wordt echt gek van zijn accent.
Wel leuk dat Demi Moore en Matt LeBlanc in de film meedoen
Van mij 3,5 ster

ok ok. Het is absoluut lekker om af en toe eens een film te zien waarvan je weet dat ie absoluut niets te zeggen heeft, maar puur entertainment is. Prententies is dan het laatste dat je wil en toegegeven, Full Throttle heeft die absoluut niet.
Maar mijn GOD, wat heb ik me zitten ergeren. Slechte Special effects, scenes die echt NERGENS over gaan, vooral wat de actie (Toch de reden om deze film te zien, dacht ik) betreft en die drie samen kunnnen toch bij mij niet de symathie opwekken die ze apart van elkaar wel hebben.
Leuke actie met een knipoog bestaat absoluut (Face/Off, Rush Hour, The last boyscout) en zijn lekker vermaak, ofwel de luie bank-chips en cola combo. Dit misbaksel zorgt ervoor dat ik trek in een salade krijg!

PS: Demi Moore in bikini maakt wel een hoop goed, anders had de 0,0 rating moeten worden uitgevonden. Ik weet het, er is een hoop aan gesleuteld maar... DAMN.

Heb deze film is mogen lenen en wat ben ik blij dat ik deze niet gekocht hebt.Verhaal zegt mij niks.Snap niet waar de komedie zit in deze film.
Toch nog 1ster voor de moeite

avatar van Purmerend
Cameron Diaz verkleed als hoofd politie (of zoiets) zag er echt niet uit. Weer een hoop girlpower met veel perfecte mensen en dingen. Door de muziek en de actie heb ik me wel vermaakt. 2,5*

avatar van E V
E V
Lekker overdreven en ongeloofwaardig.
Heel komisch!
Op een leuke manier gedaan en de angels spelen het grappig.

jaaaa wat moet ik hier over zeggen , als er iets mischien iets minder van die flauwe humor in had gezeten was het mischien nog een waardige actie film geweest , 2,5 ster krijgt ie voor mij want de vecht scene's waren wel leuk om te zien

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
je moet deze film echt zien voor de actie. Het verhaal is niet zo belangrijk, maar het stoort ook niet. Beschouw het als een lange TV-aflevering. 3 sterren.

avatar van soom
wederom zijn de drie dames weer terug in hun rollen, en de regisseur is dezelfde als deel 1. wel jammer is dat Bosley nu vervangen is door een andere acteur. Bill Murray heeft zijn rol met verve gespeeld.

avatar van SuperSideSwipe
Murray had grote ruzie met een van de 3 dames op de set van deel 1 (volgens mij Liu) daarom had hij geen trek meer in deel 2.

avatar van stan
Klinkt wel logisch

avatar van soom
maar wel erg jammer. aangezien Bill Murray wel grappig is....!

Best wel een vermakelijke film wat actie en komedie. Verder niets meer of minder.

avatar van xenne
rommel (slechte SX, flauwe grappen, dwaas bijeen gejat script, .... )dankzij de bloopers op het einde toch nog ff gelachen ... en 't was leuk om te zien dat de dames plezier beleeft hebben aan het maken van deze film, want ik heb dat allerminst gehad ... ah, wat kan stemmen simpel zijn wel ff schrikken van het hoge gemiddelde hier

een ½ ke van mij

BlueSword
krijgt van mij een 3.5.
vond het een echt vette film! goed gemaakt, vette actie, grappige humor en mooie dames!
verhaal was nie echt super goed...of tenminste...welk verhaal? wist eerst ff nie wat de bedoeling was van die ring maar na de 2e keer snapte ik het.
deze film heb ik al zovaak gezien, gewoon lekker nergens aan denken en van de actie genieten. (en cameron diaz)

Wat een domper.
Was de eerste Charlies Angels nog leuk deze opvolger
is echt om te janken.
Slecht geacteerd en kromtenende onzin slechte actie secenes. Zo belachelijk overtrokken dat zelfs het :
"deze film neemt zichzelf niet serieus"geen excuus mag worden genoemd.
Onhangsamenhangend en er is totaal geen chemie tussen de acteurs.

avatar van otherfool
Iets beter dan de waardeloze eerste film, maar daar houdt het prijzen dan ook wel op. Vooral Heel Erg LUID.

2*.

avatar van stowa
toffe film!
beter dan de eerste charlie's angels!
geen verhaal maar toch leuke actie en humor.

Een heel stuk beter dan de eerste.
Slaat op niets, maar toch kan deze film me boeien, ontspannen en toch even naar actie laten kijken tegelijk.

erg neppe stunts... daardoor gaat de waardering van de film bij mij flink omlaag. voor de rest was de film wel oke.
* 2.5

avatar van nummervlinder
Deel één was toch wel wat beter vind ik. En ik weet niet maar het ziet er naar uit aan het einde te zien dat er misschien ook wel weer een Charlie's Angels 3 komt. Hier als hij zou komen heb ik mijn verwachtingen wel bij. Maar toch nog 2.5 *

avatar van Turkeyloverz
Deze film kunnen jullie in April op Rtl5 verwachten..

avatar van Tun-89
Ook een beetje vreemd..
Vandaag komt Charlie's Angels 2 op RTL5
en Dinsdag komt Charlie's Angels 1 op SBS6...

maar ik ga ze zeker kijken want het zijn Leuke vermakelijke films..

avatar van Maikeru
Dit is een slechte film, walgelijk geacteerd, slechte effecten en stunts, etc. etc. Ik vond er eigenlijk niets leuks aan, op the prodigy na.

1 ster voor the prodigy