Charlie's Angels: Full Throttle (2003)

Actie / Komedie

geregisseerd door McG
met Cameron Diaz, Drew Barrymore en Lucy Liu

Natalie, Alex en Dylan moeten twee gemiste ringen terughalen, die belangrijke informatie bevatten over de nieuwe identiteit van FBI-mensen. Daarbij worden de Angels gevolgd door een gevallen engel, Madison. Wanneer 5 mensen dood worden gevonden, kunnen alleen de Angels de zaak nog redden.

avatar van sofripa
Meer van het zelfde en dat is met deze smakelijke dames geen straf. Verstand op oneindig, blik op nul....fijn.

avatar van Suleika1
Waarom heeft iedereen het allemaal zo over Cameron Diaz? Lucy Liu, Drew Barrymore en Demi Moore zijn echt wel veeeeel mooier, vooral Lucy Liu!!! Cameron Diaz is een beetje irri en een breedbekkikker.

avatar van Suleika1
stinissen schreef:
Lucy Liu maakt wel kans op de meest lelijke vrouw in de film wereld. .

Maak het nou effe zeg, zij is kei mooi! Jij bent niet goed bij je hoofd!

Aardig vervolg en wederom een leuke Actie / Komedie om naar te kijken. Komt natuurlijk ook door de vele mooie dames Er zit iets meer humor in dan in het eerste deel en dat is vooral te danken aan Bernie Mac.

avatar van wu-tang
Lucy Liu is ind echt lelijk bah

avatar van Al DeNiro
Genoten van dit vervolg.

Lekkere actie, humor, muziek en de Angels laten zich dit keer van hun meest sexy kant zien.

Ook gedenkwaardige bad-guys (ex van Drew & Demi Moore) en medestanders (Thin Man )

avatar van mnrk
De 2e Charlie's Angels is weer een heerlijke film...

De combinatie van actie/humor is wederom een prima formule !!

Het acteerwerk van de dames is weer prima en ook de aanvulling van de overige cast is dik in orde . Demi Moore speelt ook zeer goed en ziet er ook goed uit ...en wat ziet Shia LaBoeuf er toch uit met zijn krullenkop .

De muziek keuze in deze film komt ook helemaal tot zijn recht

En Bernie Mac zet een heerlijke Bosley neer...spijtig dat deze man is overleden.

avatar van lotte2208
Oke die gaan we kijken vanavond! Lekker girl power avond!

avatar van Klara de Koe
Nooit serieus te nemen deze film en bij vlagen erg irritant. Maar verder vermakelijk.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Deze film is eigenlijk beter dan z'n voorganger. Leuke rol van Bernie Mac die beter past in het genre. Verder leuke cameo's, betere uitwerking van de personages en iets steverige actie. Het blijft een foute film met meer humor (toch zo bedoeld) dan actie, maar er zijn slechter films.

avatar van Minotaures
Een waardige opvolger.

Ook hier barst het vol van de actie. De humor is ietsje minder, maar ook aanwezig. Evenals de dames in strak.

Er zijn een aantal personages bijgekomen, waaronder Moore en Patrick. Ook zijn er natuurlijk weer nieuwe vijanden, zoals O'Grady; die erg overdreven was en in de vorm van een halve superman verscheen. Deze film is met sommige punten inderdaad over-the-top. Nog wel leuk om 'Thin Man' hier weer terug te zien en zijn laatste daad was.

Verhaal en acteerwerk moet je links laten liggen. De actie was wel aan de andere kant vermakelijk om naar te kijken, dat geldt dus ook voor de Angels en Madison.

avatar van Kim008
Heb me wel een beetje geërgerd aan de zwaar onrealistische special effects en kan niet tippen aan de eerste film, maar ik blijf het toch een leuk filmpje vinden

avatar van Spetie
Van het zelfde niveau als zijn voorganger.

Dat wil ook gelijk zeggen dat je wel weet wat je hier kunt verwachten. Een film vol actie, soms behoorlijk ongeloofwaardig, en een voorspelbaar verhaaltje, ingevuld met een aantal leuke charmante dames. Het werkt allemaal redelijk goed hier, al moet je er verder niet te veel van verwachten. De openingsscène is enorm spectaculair, maar daarnaast wel zo onrealistisch, dat het haast grappig wordt. De film wordt daardoor bedoeld of niet op sommige momenten best grappig.

Het script stelt weinig voor en is niet veel anders dan zijn voorganger. Het tempo is hoog, de film redelijk vermakelijk, ook dankzij de vele cameo’s van bekende acteurs, zoals Bruce Willis en John Cleese. Hoogstaand wordt het nooit, maar het is tevens een film die niet verveelt en best amuseert, zolang je er maar niet teveel bij gaat nadenken.

avatar van jipt
Lekkere chicks, lekkere actie, lekkere muziek. 3,5*

avatar van panax
hij is leuk ,mooi kijkvoer,amusement !!!

Lekkere muziek, scenes lekker over the top! Verstand op nul en dan kan je er echt van genieten, heb ik vanavond weer gedaan... Niet mis mee!

avatar van woeler82
Deze film vond ik echt onder de maat, de actie klopte niet, de humor ging wel ,de vrouwen waren wel leuk, maar de rest zat niet goed in elkaar, het leek wel of ik naar zo'n karate film was aan kijken
waar ze over huizen konden springen, bij wijze van spreken

Meer als 1,5 kan ik er echt niet van maken

De actie is fel overdreven, maat toch leuk.
Ook het verhaaltje is best goed, veel moet je je er niet bij voorstellen, gewoon over je laten komen en fun hebben, da's de hele bedoeling van deze film.
Ik heb me er mee geamuseerd en de meiden zijn mooi om naar te kijken.
Kortom: leuk tijdverdrijf met nog eens een goede soundtrack bovenop !!

avatar van Kersje26
Alsof Cameron Diaz zo'n beauty is

Iets beter dan deel 1.

Op zich een redelijk standaard vervolg, dat gewoon wat groter en impressionanter probeert te zijn dan het eerste deel. Meer van hetzelfde dus en dat durft wel eens wat saaier aanvoelen. De enige remedie die een film als deze dan heeft is om merkelijk meer te bieden.

En dat gebeurt ook wel. De juiste toon van de film wordt wat makkelijker gevonden, waardoor het eigenlijk vanaf de eerste scene lekker over-the-top is. CG blijft soms echt wel wat achter (leuk hoor, die scene van de dam, maar het zag er wel écht slecht uit), maar het is in ieder geval functioneel, dus dat valt wel te vergeven. Iets minder vond ik de drie actrices, die bij momenten té vervelend werden. Het leek er soms iets teveel op dat ze zélf heel veel lol op de set hadden, maar het publiek er niet meteen wouden bij betrekken.

Verder veel onzinnigheid, hopen cameos en spectulaire scenes (al ogen ze dan niet écht spectaculair vanwege het camp-gehalte). Enige echte probleem met deze film is dat McG heel veel moeite heeft de openingsscene te overtreffen, waardoor het tweede deel wat aan impact mist. Maar verder grappig vermaak, deze film wilde verder ook niet teveel bieden had ik de indruk.

avatar van Vinokourov
De openingsscene is duidelijk het hoogtepunt! Zelden zulke onbenullige actie gezien met de drie babes Diaz, Barrymore en Liu. Het concept rond deze drie dames blijft geinig, maar al gauw wordt het minder boeiend en zorgen alleen nog wat andere actiescenes voor wat leuke momenten. Iets meer camp (zoals in het eerste deel) had deze sequel meer goed gedaan.

avatar van W.V.
Ik heb het al vaker op dit forum laten weten, verwacht bij dergelijke films geen grootse acteerprestaties, let op de actie en neem de verhaallijnen niet al te serieus. Je zit bij deze film dus goed, de actie is voldoende aanwezig en wordt goed in beeld gebracht. De dames, inclusief Moore zijn fantastisch om naar te kijken en duidelijk is te zien dat ze r lol in hebben en zichzelf niet al te serieus nemen, dat komt de film ten goede. De actie, samen met de verwijzingen naar andere films en de muziek maakt dit tot een leuke film om met je verstand op nul te kijken.