Barnyard (2006)

Alternatieve titel: Beestenboel

Animatie / Komedie

geregisseerd door Steve Oedekerk
met de stemmen van Kevin James, Courteney Cox en Danny Glover

Koe Otis en zijn vrienden op de boerderij dollen veel met elkaar en halen geintjes uit met mensen. Wanneer Otis echter plotseling de verantwoordelijkheid over de boerderij krijgt, moet hij zich bewijzen als de leider en zorgen dat de zaken orderlijk verlopen.

• donderdag om 20:30 uur op TV (Comedy Central)

Dit is gewoon echt lachen. Leuke karakters, leuk verhaal en gewoon echt humor. 4*

avatar van Lady_Movie
ehum.. een beetje té kinderachtig om mijn vrijdagavond aan te verspillen.

Wel heel leuk voor jong.en als je niks anders te doen hebt.

daarom een 2.0

avatar van daanos;
hij was me iets te snel afgelopen, had nog wel wat meer verwacht... maar er zaten echt geniale grappen in waar je of van houd, of helemaal niet.

3 sterren.

Grappige film voor de kids als het buiten regent, maar meer ook niet!

3 sterren.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Begon wat onozel en had er niet echt goeie verwachtingen in. Maar stelselmatig komen er toch leuke grappen in en krijgen we een grappige animatiefilm te zien. Zeker de laatste tijd zijn er pak mindere geweest: Open Season en Happy Feet bvb waren dikke tegenvallers. Dan is deze wel beter, alhoewel die minder mooi gemaakt is en qua verhaal niet zo speciaal is. De film moet het vooral hebben van de grappen. Op zich is het toch een vermakelijke film geworden, die regelmatig voor een lach zorgde.

een grappige film, meer kan ik nie zegge

****

Als je niets te doen hebt, is het leuk tijdverdrijf. Maar verder onorigineel verhaal, te veel liedjes, iets teveel drama.

aardige film, af en toe zeer grappig! en dat vind ik laatste toch wat schaars worden in dit soort films. 3*

ik heb hem net gekijken en vond hem echt geweldig!!
een toppertje..

avatar van tevelenco
Mooi gemaakte animatiefilm.
Met een leuk verhaal wat ook wat droevige momenten kent maar verder vooral vrolijk is.
Verder kent het verhaal leuke typetjes, aansprekende humor en een vrolijke soundtrack.
Kortom een prima filmpje voor de kids.

avatar van timburton
Wat een zuigende film! Die country koeien kwamen we al na een kwartier de keel uit. Niet te geloven wat een schandalig hoge wardeering voor deze flop. Alleen Cox was tamelijk goed in dit verhaal waardoor ik de 0,5 verhoog naar een 1.

Gisteren deze film gekeken, ik moet zeggen dat ik hem wel leuk vond.
alleen 1 ding: waarom hebben de stieren in deze film uiers!
volgens mij hebben de makers zitten te slapen tijdens biologieles!

ik kwam er tijdens te aftiteling pas achter dat een van de dieren een fret moest zijn, ik zag er toch echt meer een te dikke kat in......

Erg leuke film, met echt goede grappen Geweldig.

Het eerste uur van de film vond ik zeer vermakelijk, ik heb zelfs zelden zo goed gelachen met een animatiefilm, maar daarna begint het allemaal wat te vervelen. Dus voor het eerste uur, een 4, maar naar het einde toe vervalt het eerder in een 2,5

veel te kinderachtig en helemaal niet grappig. Heb m'n best moeten doen om 'm tot het einde uit te kijken..

avatar van Cfour
Leuke film, niet serieus over doen, gewoon genieten van deze prachtige animatiefilm.

We hebben echt gelachen en op sommige momenten was die ook een beetje zielig.

Voor deze animatiefilm geef ik 4 sterren.

avatar van Betamax
Prima film.
Heb erg gelachen
Gewoon leuk dus.

avatar van james_cameron
Iets beter dan verwacht, vooral door de prima stemmencast en de toch vrij redelijke animatie. Het verhaaltje is standaard, net als de moraal en de voor de hand liggende grappen. De levendige sfeer van de film maakt gelukkig veel goed.

avatar van brainless
was wel allemaal vet getekent
vooral die mensen en die coyotes
dus is wel de moeite waard om te kijken

avatar van crazykenny
leuke, Grappige animatiefilm..

MISTER BOOMBASTIC!!!!!

avatar van valerio2003
mister boombastic is echt cool ,hahaha
een hele leuke animatiefilm
briljant gemaakt en gewoon toppie 4*

avatar van .Marjo.
ik had beter verwacht, en ik vond er helemaal niks aan.

Gewoon een toffe film. Leuke personages en leuke grappen. Het enige waar ik mee zat was het feit dat de hoofdrolspeler een mannelijke koe is?? Kom op, een stier heeft geen uiers!! maar ja, dat is een detail.

Heb hem overigens in het nederlands gezien. De stemmen waren best aardig gedaan.

avatar van wwelover
Redelijke animatie film. Zaten aardig wat geinige stukjes in, maar ook wat mindere dingen.

avatar van maerk
Helaas een matige animatiefilm. De animatiestijl is lekker 'cartoony' en er zitten erg leuke stukken in. Maar de saaie stukken overheersen.

Wat een slechte film! Erg afgezaagd en flauw. Ze proberen heel erg de goede animatiefilms zoals Ice age en Madagascar na te apen (zonder succes dus) Het viel me erg tegen.

En dat de koeien mannetjes zijn vond ik echt helemaal nergens op slaan! Was dat nou zoveel moeite geweest om daar een stier van te maken? En een "vrouwtjeskoe" heeft dan een achterlijk strikje op d'r kop... echt suf

Ik heb denk ik 2 of 3 keer moeten lachen, dat was het. Als het aan mij had gelegen had ik 'm uitgezet na een half uur, maar m'n vriend wou hem afkijken en er was toch niets anders op de buis.

Vond dit een heel grappige film zelfs als volwassene heb ik mezelf kunnen vermaken.

Erg leuke film met hele goeie humor

avatar van ANTONIOB
heel heel grappig!!!! 4.5!!!!!