Francis in the Navy (1955)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Arthur Lubin
met Donald O'Connor, Martha Hyer en Richard Erdman

Peter Stirling (O'Connor) heeft een ezel met een bijzondere gave: hij kan namelijk praten. In dit avontuur wordt Francis door het leger geconfisqueerd en Peter moet er alles aan doen om hem zijn vrijheid terug te geven. Dit wordt erg lastig als Peter er door een persoonsverwisseling wordt opgepakt door de militaire politie.

avatar van Fikret8
Dit is het debuutfilm van Clint Eastwood.

Zojuist aangeschaft via Ebay. Clint in één van zijn eerste rollen.
Daarnaast zijn nog verkrijgbaar: Revenge of the Creature en Never say Goodbye (voor de liefhebbers)

Dick2008
Ah ik vond dit vroeger wel grappig, maar in hoeverre, lastig te achterhalen. Maar als ik dit nu zie, waarschijnlijk leuk voor een keertje. Goedkoop gemaakt serie films, destijds een novelty. Verouderd, en deze film heeft een afgezaagd thema met het "In the Navy". De eerste film van Francis blijft de leukste, maar ook maar zo zo. Meer leuk om te zien waarop de Mister Ed-serie is gebaseerd. Dit is de vierde, die ik heb herkeken, maar met tussenpozen. Heb met moeite het eind gehaald. De film is meer saai dan leuk. 2.0