ad

Alternatieve titel: Matt Helm en de Verdrukkers

Geregisseerd door: Henry Levin

Met onder meer: Dean Martin, Senta Berger en Janice Rule

Over The Ambushers

"Matt Helm rides again! ...with the Ambushers on his back, and some fun on the side!"

Er is een ruimteschotel van de overheid gekaapt door een krachtige laserstraal onder de leiding van Jose Ortega. Die even later de vrouwelijke piloot Sheila Sommars verkracht. Geheim agent Matt Helm wordt samen met Sheila naar Acapulco gebracht om de schotel te vinden.

imageimageimageimageimage

avatar van Betamax

Betamax

10 Stemmen geen berichten????

Als je tijd neemt om je stem uit te brengen laat je toch ook even een berichtje achter.

Dit is de 3e Matt Helm en ik vind hem beter dan de eerste en ietsje beter dan de tweede.

Lekker over the top verhaal.

Soort maffe James Bond.

avatar van GuidO96

GuidO96

Deze film vind ik persoonlijk minder dan deel 1 en 2. Op een of andere manier is het verhaal rommelig en is er echt over de top aan vrouwen waardoor je ze niet meer uit elkaar haalt. Ook lijkt Dean Martin niet helemaal meer te geloven in zijn eigen rol op een of andere manier, hij speelt Matt Helm met minder verve dan de vorige twee delen. Niet slecht, maar een stuk slechter dan zijn voorgangers

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Wat zijn deze James Bond parodie filmpjes toch vermakelijk! Dean Martin is misschien niet de beste acteur ooit maar hij speelt zijn rol wel met humor en neemt zijn rol ook niet al te serieus, veel vrouwelijk schoon ook weer aanwezig en genoeg actie scenes. Het gevecht in de brouwerij vond ik toch wel 1 van de hoogtepunten, ik moest toch wel hardop lachen toen die gast opeens uit dat bierflesje kwam..

Murderers' Row (deel 2) blijft voor mij nog steeds de beste uit de reeks, en deel 1(The Silencers) de minste. Benieuwd of deel 4 ook weer zo vermakelijk gaat worden!

avatar van coumi

coumi

Erg vermakelijke onzin, oogt echt als jaren zestig kitsch maar is wel slim gemaakt. Beter dan het eerste deel in ieder geval(de tweede en vierde moet ik nog zien). Deze The Ambushers neemt zichzelf nergens serieus en heeft veel actie, en dat werkt wel zo prettig. Zelden een film gezien trouwens die zo opzichtig dient als verzamelpunt van mooie vrouwen, dus als dat je ding is.....Welkom in de zevende hemel.

avatar van joolstein

joolstein

Wederom gevuld met een arsenaal aan fantastische sixties-mode, domme (seks)gags, te gekke gadgets, Dean Martin en prachtige vrouwen, is dit alweer het derde deel van de Matt Helm-spionageavonturen. Het verhaal is ietwat over-de-top, want werkelijk een vliegende schotel en pistolen die objecten kunnen laten zweven? Dameskleding zweven met zichtbare draden weg! Al was de levitatie-trucage met de fles die inschonk en de zwevende glazen door de kamer naar de handen van aanwezige, erg goed! En wat te denken van een opblaasbaar "camouflagehotel" toch is het, net als de anderen, superleuk om te zien. En ik kan geen hekel aan een film krijgen met een vecht-scène in een vat bier.

avatar van mrklm

mrklm

Hopeloos gedateerde seksistische komedie vol vulgaire dubbelzinnigheden en abominabel slecht gebruik van achtergrondprojectie. Wat moet doorgaan voor een verhaal betreft een spoorloos verdwenen UFO. Het openingsliedje is het hoogtepunt in deze slappe actiekomedie en dat wil wat zeggen!