Satan's School for Girls (1973)

Horror / Mystery

geregisseerd door David Lowell Rich
met Pamela Franklin, Kate Jackson en Cheryl Ladd

Een jonge vrouw onderzoekt de zelfmoord van haar zuster op een private meisjesschool, en komt oog in oog te staan met een satanische sekte.

Diesel
Het origineel van deze film.

avatar van notorious_kim
Ik vond dit toch een goede film, ik heb die vroeger zelfs nog verschillende keren gaan huren.

avatar van niethie
Aardig en sfeervol tv filmpje in een occult jasje, echt bijzonder was het allemaal niet, spanning is ver te zoeken en eng was het al helemaal niet en daar komt ook nog eens bij dat 2/4 van de film wordt gebruikt aan de schoolgirls die een beetje door het donker rond lopen te huppelen op zoek naar aanwijzingen. Maar daar zat ik verder niet zo mee aangezien het allemaal prima wegkeek.

2,5 sterren

avatar van stephan73
Matige TV-film!
Hoewel deze film gemaakt is tijdens een periode toen de ene na de andere fantastische TV-films werden gemaakt, is hij niet boeiend genoeg. Een slap verhaal met soortgelijke acteerprestaties.
Ik ben al niet zo'n enorme liefhebber van TV-films, en deze heeft me weer niet kunnen overtuigen!

Een kleine 2,5*

avatar van HK Senator
Geen twijfel dat Dario Argento deze film zag voordat hij Suspiria maakte.