Zero Tolerance (2014)

Thailand
Actie

geregisseerd door Wych Kaosayananda
met Scott Adkins, Dustin Nguyen en Gary Daniels

Bangkok, Thailand. Langs de Chao Praya rivier wordt het lichaam van een naakte, geknevelde vrouw gevonden. Een hooggeplaatste rechercheur van de Thaise politie komt poolshoogte nemen en is geschokt als hij ontdekt dat het slachtoffer de dochter is van een van zijn oudste vrienden, Johnny. Hun vriendschap is jaren geleden ontstaan bij de CIA. Johnny is echter iemand die er alles aan zal doen om de verantwoordelijke van deze moord te straffen.

avatar van eka81
weet iemand iets over deze film?

avatar van deRappe
Ach.....viel me nog niet eens tegen.....leuke actie.....onverwacht einde......redelijke film toch nog!

Ondanks dat ie ingewikkeld in elkaar leek te zitten bleek deze productie uiteindelijk een saaie wraakthriller te zijn. De regisseur vond het blijkbaar noodzakelijk om een aantal personages te introduceren die er in het geheel niet toe deden. Dustin Nguyen speelde levenloos, zonder inspiratie en Scott Adkins (met vette letters op het affiche) vervulde slechts een bijrol van zo'n 10 minuten. Speltechnisch bracht Sahajak Boonthanakit het er nog vanaf in de rol van "the godfather".

avatar van Phantasm
Nou, niet echt geweldig allemaal, had hier toch wel wat meer van verwacht.