Accident Man (2018)

Verenigd Koninkrijk
Actie / Thriller

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Scott Adkins, Ray Stevenson en Ashley Greene

Mike Fallon is een gevoelloze huurmoordenaar die elke moord op een ongeluk laat lijken. Daardoor tast de politie keer op keer in het duister. De cliënten die Mike inhuren zijn echter zeer tevreden over hem. Wanneer de enige persoon waarvan Mike houdt omgebracht wordt door iemand uit zijn eigen organisatie, zint Mike op wraak.

avatar van 606
Altijd leuk met Scott Adkins

avatar van eka81
laat maar komen

Scott Adkins trok mijn aandacht even, maar de filmposter schrikte me daarna alweer af.
Na het zien van de trailer zware twijfels om de film te gaan zien. Moet volgens mij ook deels komisch zijn, maar daar heb ik mijn twijfels over. Qua actie scenes zal het wel goed zitten...
Mwoah...misschien als ik een keer echt niets te doen heb.

avatar van DiDa
Krijgt goede reviews uit Amerika! Ben benieuwd!

avatar van schumacher
Zalige film.
Geen seconde verveeld.
Verhaal was leuk en de knokpartijen waren de top en heel goed in beeld gebracht.
Van dit soort films mogen ze meer maken, Boyka films bv zijn ook top .
Ook de kleine humorstukjes waren oke.

Ik heb al heel wat films gezien met Scott Adkins en der zitten ook mindere tussen maar deze is een topper in zijn genre. Een goede regissseur kan een wereld van verschil maken en Scott Adkins zie ik gewoon graag knokken, doet mij een klein beetje aan Van Damme denken.

avatar van Brabants
Vlotte actie/thriller met een sterke rol verzorgd door Scott Adkins. Tempo is hoog en het verhaal is niet alledaags. Voor wat we gewend zijn binnen het genre is dit zeker een aanrader.

avatar van gregory804
Het was leuker geweest als het allemaal iets subtieler was geweest. De typische elementen die eigen zijn aan een vele goede Britse films zitten er allemaal in maar ik heb continu het gevoel dat de film te hard zijn best doet om deze naar voor te laten komen.
Het hoofdpersonage komt iets te arrogant en als een eikel over waardoor er weinig empathie van de kijker wordt opgewekt. Ook hier had iets meer subtiliteit er voor gezorgd dat het hoofdpersonage aangenamer was om te zien spelen.

avatar van APPEL68
Engelse film a/la lock stock.. prima mee vermaakt

avatar van mixmaster
Lekkere actie film met veel vecht scenes en goede actie, er zit een lekker tempo in en er wordt redelijk geacteerd.

Met een hoger budget had dit wellicht ook een film voor Jason Statham kunnen zijn.

Ik vindt dit actiegenre van britse komaf top.
Zolang het luchtig blijft en vooral met genoeg maffe humor gebracht is.
Blijkbaar is en blijft deze britse mix een onmogelijk te evenaren.
Een goeie actieprent, met een goed en vrij origineel script waar gerust een vervolgje mag opkomen.
Zolang Scott Adkins en Perry Benson er maar terug inkomen. Zeker Perry was voor mij de ster van de dag.

avatar van Ras-B
Fantastische martial arts actiefilm van Jesse V Johnson met Scott Adkins, Michael Jai White, Ray Park en Ray Stevenson. Verhaal is in orde, veel zwarte humor en vette martial arts. Scott Adkins laat wederom zn beste moves en kicks zien. 5 sterren voor Accident Man. Top!!

avatar van JanLo
dwid schreef:
Mwoah...misschien als ik een keer echt niets te doen heb.
Fijne info! Hier hebben we wel wat aan!

avatar van JanLo
Erg leuke film met veel actie!! Ik zie in heel veel meningen dat mensen het hebben over ongeloofwaardigheid en cliché's. Deze woorden komen waarschijnlijk het meest voor in de meningen die hier te lezen zijn. Als je daar niet van houdt, kijk deze film dan maar niet, en eigenlijk de meeste films maar niet!!

avatar van umbra
Lekker actie-thrillerke van begin tot eind, geen seconde verveling. En ondanks dat ik niet zo voor dat Britse accent ben, stoorde het me niet echt, gewoon omdat de rest vd film mij dit doet vergeten. Deze reikt misschien niet bovenaan mijn rijtje van actiefilms, zoals Serbuan Maut (2011) en The Raid 2: Berandal (2014) en de Taken en Equalizer films, maar leunt er toch tegenaan. Dikke 7/10

avatar van blurp194
Precies de goede mix tussen humor, actie en geknok. Met een homeopatisch verhaal, meer moet dat niet zijn. Adkins kan het mooi laten zien, al vond ik sommige moves wat vaak langskomen. In de andere rollen toch een paar erg leuk getroffen karakters, en mooi uitgewerkt ook. Vakwerk. En dan Amy Johnston nog, dat maakt het helemaal af

avatar van bounze
Bagger film van de hoogste klasse. De filmbeschrijving klopt niet helemaal. Er zijn diverse 'moordenaars' die gepresenteerd worden door middel van een voice over; Scott Adkins zelf! Dat is pas een irritant gedoe. De film begint helemaal nergens en de voice over begint erg te irriteren. Je denkt continu wanneer houd ie nu eens op met vertellen. Na 20 minuten de film afgezet. Vreselijk, inhoudloos, irritant, goedkoop, kortom engelse films kun je grust links laten liggen. Dat geld ook voor Adkins. Een halve ster is eigenlijk teveel.

avatar van filmkul
Matige actiefilm. Het verhaal is niet heel bijzonder maar ligt iets boven niveau van dat van gelijkwaardige genregenoten. De uitwerking is soms aardig maar met name het begin is zwak. Johnson doet te veel zijn best om Tarantino na te doen, maar met deze betere b-cast gaat dat ten koste van de film. De actiescenes zien er verzorgd uit, maar zijn verder niet bijzonder. Spanning is er weinig. De film kijkt wel lekker weg. 2.5

avatar van italklaas
Ik snap nog steeds niet waarom ik deze walgelijke but-film tot aan het einde heb gezien. Super slecht en zeker geen aanrader.

avatar van Phantasm
Leuk verhaal en de knokpartijen mochten er ook wezen. Heb me hier geen moment mee verveelt.

avatar van xxERWINxx
Waardeloos! Film na 25 minuten afgezet, Scott Adkins verteld via een voice-over de hele tijd wat er gebeurd in de film, het leek wel een documentaire.

In het begin introduceert hij zijn eigen mensen waar ze allemaal goed in zijn, dan denk je nu gaat de film beginnen, maar telkens hoor je Scott Adkins vertellen over wie hij nu gaat vermoorden en wie het zijn.
Ik had gehoopt dat die Voice-over na het begin wel weg zou zijn, maar nee!
Vreselijk irritant ook en zo kan je geen film volgen, daarom ook afgezet, snap niet dat ze hiervoor hebben gekozen.