• 8.301.776 stemmen

Geregisseerd door: Jameson Brooks

Met onder meer: Dave Davis, Luke Shelton en Glenn Morshower

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Bomb City

"The more I see of man, the more I like dogs."

In het jaar 1997 in Texas volgen we Brian Deneke, een grote fan van punkmuziek, die met zijn vrienden shows opvoert op een locatie die bekendstaat als Bomb City. Het groepje vrienden weigert zich te schikken naar de conservatieve omgeving. Hun uiterlijk en ideeën zorgen voor sociale onrust binnen de gemeenschap en met name tussen de zogenaamde 'white-hatters', geleid door Cody Catesen, en de punkers wil het niet boteren. Het komt al snel tot een conflict dat een reeks vijandelijke confrontaties in gang zet.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van tattoobob

tattoobob

Erg benieuwd naar deze.

scorsese

Redelijke film waarin een groep punkers recht tegenover een groep studenten komt te staan. Donker van toon en gebaseerd op een tragisch, waargebeurd verhaal. Alhoewel de opbouw duidelijk is en naar een grote confrontatie toe werkt, is de spanning hiervan alleen tijdens het laatste gedeelte voelbaar. Hiervoor is de film wat eentonig. Geen verkeerd regiedebuut van Jameson Brooks.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Best onderhoudende en rauwe film over een oplopende rivaliserende conflict , die erg uit de hand lijkt te gaan lopen .

Spel was prima , En gebaseerd op waargebeurd verhaal .

Goede voldoend ..

avatar van Guines

Guines

Duistere film die helaas berust op de waarheid. Film wist me eigenlijk vanaf het begin al te boeien, veel mooie shots en alles gaat in een roes van drank, drugs en geweld voorbij. Naargeestige sfeer en de spanning is vanaf het begin al voelbaar. Verder een uiterst duistere score die het plaatje compleet maakt.

Marilyn Manson ook met een passend slot die de spijker op zijn kop slaat.

Sterke acteerprestaties en een deftig debuut voor Brooks. Aanrader wat mij betreft.