Satan's School for Girls (2000)

Horror

geregisseerd door Christopher Leitch
met Shannen Doherty, Julie Benz en Kate Jackson

De zus van Beth heeft zelfmoord gepleegd op school, maar ze wil dit niet geloven omdat ze slechts kort ervoor had aangegeven dringend met haar te willen spreken. Ze besluit zichzelf op te geven op de school onder een schuilnaam en uit te zoeken wat er werkelijk gebeurd is. Via voorspellende nachtmerries komt ze erachter dat een groep meisjes op school aan duivelsverering doet en mogelijk met haar zus omging.

Shannen Doherty

avatar van Phoenix

avatar van mikey
De special effects zijn slap en lelijk, geen spanning, geen sex, geen bloed, helemaal niets. wel absurd dat de film impliceert dat succesvolle vrouwen misschien wel eens satanisten zouden kunnen zijn 1

BlueSword
goedkope film die ik alleen wou zien omdat shannen doherty en julie benz erin speelde, de film was bij vlagen vermakelijk, leuk idee allemaal en ben wel gek op dit soort verhalen met heksen enzo, maar het ziet er allemaal zo goedkoop uit, vooral de special effects, en het acteerwerk was ook erg slecht!
1.5* voor de moeite.

avatar van Ace Hanlon
Eigenlijk zonde van de tijd.
Dit zou een horror film moeten zijn, maar kijken hoe gras groeit is spannender.
En dan Shannen Doherty: ooit, lang geleden was dat best een leuke meid, maar nu zag ze er meer uit als de moeder van haar medestudenten. En dat terwijl ze toch van dezelfde leeftijd waren.
De mooiste van het hele stel vond ik Paige (Taraji P. Henson), nota bene nog ouder dan Doherty, maar ze zag er tien jaar jonger uit.

met moeite 1,5*

avatar van P8rb
had toch wel iets beters verwacht, werd op geen moment ook maar een beetje spannend, het einde was al helemaal teleurstellend.
er zat wel een klein beetje sfeer in.

was niet echt intersant
zaten wel leuke elementen in
doherty en benz waren wel leuk

sfeer zat goed, maar dat was ook bijna het enige dat goed zat. Acteren was soms om te lachen, het einde nog net iets meer, en ja... men verwacht nu eenmaal net iets meer van een filmpie uit 2000. Ofja, ik toch

Teleurstellend, dus 2*