Satan's School for Girls (1973)

Horror / Mystery

geregisseerd door David Lowell Rich
met Pamela Franklin, Kate Jackson en Cheryl Ladd

Een jonge vrouw onderzoekt de zelfmoord van haar zuster op een private meisjesschool, en komt oog in oog te staan met een satanische sekte.

avatar van stephan73
Matige TV-film!
Hoewel deze film gemaakt is tijdens een periode toen de ene na de andere fantastische TV-films werden gemaakt, is hij niet boeiend genoeg. Een slap verhaal met soortgelijke acteerprestaties.
Ik ben al niet zo'n enorme liefhebber van TV-films, en deze heeft me weer niet kunnen overtuigen!

Een kleine 2,5*