Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Walk the Line (2005)

Verenigde Staten / Duitsland
Muziek / Biografie
136 minuten / 153 minuten (extended cut)

geregisseerd door James Mangold
met Joaquin Phoenix, Reese Witherspoon en Ginnifer Goodwin

Country-legende Johnny Cash (Joaquin Phoenix) vertrekt naar Memphis waar countrymuziek nog in de kinderschoenen staat. Naarmate hij steeds bekender wordt en dus geld begint te verdienen komt hij in contact met grote sterren zoals Elvis Presley. Maar de roem wordt Johnny te veel en hij raakt aan de drugs.

Joaquin lijkt me perfect gecast in deze film.

En waarom?

Diesel
Geweldig, een film over het leven van the man in black Johnny Cash. Nu maar hopen dat Mangold hier iets mee doet. Ik heb er vertrouwen in.

Sexy Lee Ryan
Ik zie erg uit naar deze film.
2 van mijn favorieten in 1 film.
Joaquin geweldig acteur ook!!

EmDee schreef:

En waarom?

Omdat hij lekker is

avatar van MaryCorleone
Bloompje schreef:

Joaquin lijkt me perfect gecast in deze film.

Ben wel benieuwd naar de zangkwaliteiten van Mister Phoenix!

MaryCorleone schreef:

Ben wel benieuwd naar de zangkwaliteiten van Mister Phoenix!

ik ook.

Hij zal wellicht wel goed kunnen zingen maar de stem van Cash is toch van een ander caliber denk ik.

EmDee schreef:

Waarschijnlijk wel ja!

Madecineman (moderator)
Ja man Johnny Cash wat een held! Die man verdient een prachtige film, hoop dat ze hier iets moois van maken.

@Sexy Lee Ryan; kan je je nick niet beter veranderen in Sexy Jee Phoenix dat schept een hoop duidelijkheid en dan hoef je ook niet bij ieder film te posten hoe lekker je JeePee vind

Nee want ik vind Lee Ryan ook geweldig

Madecineman (moderator)
Who the hell is eigenlijk Lee Ryan???

Madecineman schreef:

Who the hell is eigenlijk Lee Ryan???

Een zanger

Madecineman (moderator)
Ach zo, net zo iemand als Johnny Cash dus, mischien hadden ze hem moeten vragen voor de hoofdrol in deze film

Madecineman schreef:

Nee, als al die zangers ook gaan acteren is ook niet leuk meer.
Laat hij het maar bij zingen houden, want daar is hij namelijk heel goed in, ik kijk wel naar Joa

Zeeeheeerrrr benieuw naar deze film!
Maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat Phoenix niet zelf zingt...

avatar van MaryCorleone

Bron

Tanja83 schreef:

Bron

Hier! Had het ook al gelezen

Hij gaat dus wel zelf zingen...

En Joaquin heeft ook maar even gitaar leren spelen

Wat is ie toch geweldig he

gaat hij het redden dan om qua stemgeluid op johnny Cash te lijken?

Lijkt me best lastig...

We zullen zien. Volgens IMDb zit de film nog in de post-productie, dus we zullen nog wel even moeten afwachten.

trailer

ziet er goed uit!

Ben erg benieuwd naar deze film. De trailer zag er erg goed uit. Al snap ik niet waarom hij zelf moet zingen. Vrees dat het voor Cash fans erg lastig zal worden om er in te komen.

Hobbes schreef:

Ik vind het ook nogal idioot dat hij zelf moet zingen, hij klinkt meer als Frank Sinatra dan Johnny Cash, en als hij ''You think they forgot?'' zegt lijkt het meer op Hans Teeuwen in zijn ''The Gun'' sketch.

avatar van Master Blaster
lijkt me goeie film
ben benieuwd

avatar van Poisonthewell
The Man in Black verdiend een verdomd goeie film. Laat maar zien dus.

Volgens preview een keigoede film en een sterke rol van Phoenix en een krachtig type neergezet door Witherspoon, mijn aandacht heeft deze film...

Wordt gezegd dat deze film veel oscars gaat binnenhalen. Ik wil m wel snel zien.

WhiteKitten
Joaquin zingt goed hoor, vind ik. Z'n stem klinkt natuurlijk niet helemaal als Cash, maar storend is het niet.