The Wedding Date (2005)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Clare Kilner
met Debra Messing, Dermot Mulroney en Holland Taylor

Kat Ellis keert terug naar het huis van haar ouders in Londen, voor de bruiloft van haar zus. Bang om haar ex-verloofde tegen te komen en geconfronteerd te worden met haar vrijgezelle bestaan, huurt ze een mannelijke escort in die zich moet voordoen als haar vriend.

avatar van qwertzu
heerlijke film, lekker sfeertje gewoon een lekkere feel good movie!
Heb er met plezier naar gekeken!

avatar van Marvinleeaday
Mee eens, qwertzu

avatar van Kliko_Green
Zak chips, toastje en een lekker wijntje erbij en je hebt een leuk filmavondje! Toch jammer dat Debra Messing weinig te zien is in films.

avatar van patrickman
naa Kwam hier via nothing hill. echt niet te vergelijke de liedjes zijn mooier dan de film een keer o 5 gelachen 0 emotie jammer

avatar van margo1
Fijne feelgood film; allemaal heel voorspelbaar natuurlijk maar heel genietbaar

avatar van Boenga
Gisterenavond met een halve griep in de zetel gekropen; en dan pik ik er een film uit waarvan ik bij voorbaat wel zeker weet dat je er geen seconde hoeft bij na te denken.
Na 90 minuten was er dan ook dat o-zo-vertrouwd gevoel: waarom kan het niet iets pittige, origineler en grappiger ? Het seen it all before-gevoel was doorlopend aanwezig.

2,5* door die griep. Ik vrees dat 't anders met 2* was geëindigd...

avatar van SimonV
Voor een romantische komedie vond ik de film tegen vallen. Het verhaal is, zoals dat hoort, voorspelbaar; dat geeft niet. Maar de ontwikkeling van karakters komt niet uit de verf. Beslissingen die de hoofdpersoon neemt komen uit het niets. Grappen gaan niet verder dan een flauwe glimlach. Jammer, want er had meer in het verhaal kunnen zitten.

vandaag om 12:39 uur