Junior (1994)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ivan Reitman
met Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito en Emma Thompson

Alex Hesse en Larry Arbogast werken aan een nieuw medicijn dat er voor moet zorgen dat de kans op een miskraam bij vrouwen kleiner wordt. Wanneer de financiering voor het onderzoek wordt ingetrokken, en experimenten op mensen hen verboden wordt, besluiten ze het medicijn te testen door Alex zwanger te maken. Hij raakt echter zeer gehecht aan zijn ongeboren baby.

avatar van Resh
Toch wel van genoten, ondanks de zwakke acteerwerk. Deze film is zeker slecht maar hoort zowiezo niet in de flop 100

avatar van missl
Acteerwerk zet geen zoden aan de dijk maar ik heb me wel vermaakt met deze film. Toch weer eens een heel ander verhaal.

avatar van niethie
Met Arnie als verloren tweelingbroer of als undercover kleuterschool meester kon ik nog leven maar een zwangere Arnie is echt not done (tenminste dat denk ik nu dan) vroeger vond ik dit echter erg leuk maar het is net als die (twee eerder genoemde) andere titels al weer erg lang geleden dus houd ik het (voor nu) maar op-

2,5 sterren.

avatar van woeler82
Ik ben een fan van arnold schwarzenegger maar deze film slaat nergens op, slechte film van arnie.
De kindergarten cop van arnie viel bij mij wel in de smaak.

Misschien omdat Danny de Vito erin speeld vind ik deze film ook waardeloos, ik kom niet hoger dan 1,5 voor de moeite

Wel kunnen lachen om deze film. Niet een hele goede, maar zeker geen flop 100

'n zesje

avatar van Zuzuu
Hoe komt dit in de flop 100. Kom op jongens, laten we het realistisch houden.

avatar van Movie Jim
Ik vind deze film best wel goed en erg leuke grappen. En Arnold Schwarzenegger zwanger dat zie je ook niet vaak.

avatar van ErwinH
Leuke vermakelijke film, de Schwartz zwanger ? verzin het maar eens alleen daarom al 3 sterren.

avatar van Ajax&Litmanen1
Bepaald geen geslaagde film, nee....

Vandaag heb ik Junior voor het eerst gezien en stiekem hoopte ik dat hij toch leuker was dan dat het gemiddelde aan gaf maar helaas. De makers slaan de plank mis door er teveel drama en emotie in te stoppen in plaats van humor. Eigenlijk vind ik het thema van de film niet interessant, maar als je er een film van maakt dan moet je toch meer en vooral grappigere momenten erin stoppen dan dat ze hebben gedaan. Over een zwangere man kan je best wat leuke grappen bedenken lijkt me.

Schwarzenegger en DeVito spelen gelukkig wel behoorlijk en de onderlinge chemie is net als in Twins gewoon prima. Met andere hoofdrolspelers was de film denk ik echt dramatisch geworden.

De film kent zo zijn aardige momenten maar ze zijn te kort en het gevoel dat de film gewoon niet best is blijft overheersen. Ook jammer dat ze het slot van Twins zo ongeveer ook weer in Junior hebben geplakt met die kids. Iets origineler had wel gemogen.

Tot nu toe duidelijk de minste Schwarzenegger-film die ik heb gezien.

deze film slaat nergens op maar
maar ik vond hem wel grappig en ik moest wel lachen maar dit is niet de beste film van arnold schwarzenegger

avatar van FrisoBoei
Heel erg slecht, maar toch vond ik hem vroeger leuk . Net als Twins eigenlijk. Daar gingen Schwarzenegger en De Vito ook goed samen.

avatar van Zero_Sunshine
Voor mij persoonlijk een klassieker.

ik vond deze film inderdaad ook iets minder dan verwacht.
het hele idee achter de film vind ik opzich wel heel origineel.
voor emma thompson fans. ikzelf vind dat ze het weer prima heeft gedaan. al met al toch een vermakelijke film.

avatar van van duijn
wat een vreselijke graf-film.!
En ik was al niet zo`n fan van schwarzenegger!

*1.0

tsja wat moet ik zeggen, de 1ste x dat ik deze film zag was bij levensbeschouwing in de brugklas, was wel humor om te zien maar geen top film

avatar van movie acteurs
Middelmatige komedie met Schwarzenegger en DeVito. Erg flauw verzonnen en de film zijn grappen zijn nog redelijk maar komt niet helemaal goed uit de verf. Een 2,0 voor Arnold en Danny dan maar.

Reinbo
Wat een absurd lage score. Ik vind deze best geestig. Arnold doet het geweldig als zwangere. Vermoed een hoop antistemmen van Arnold 'haters' die de film nooit gezien hebben.... Hoewel ik ook wel begrijp dat er niet veel 5* worden uitgedeeld.

avatar van Grover
Niet de beste film, maar Schwarzenegger was hierin toch wel grappig hoor.

avatar van dutchtuga
Inderdaad een leuk uitgangspunt, maar ik vind dat met de middelen die er voor handen lagen er wel erg weinig is gedaan. Een zwangere man, in de vorm van Arnold Schwarzenegger! Daar kan je wel wat meer mee dan een grapje over gevoelige tepels o.i.d. Matigjes.

avatar van DonOswaldo
Lage score, maar ik kon me er wel mee vermaken voor een keertje. Geen toppertje, maar weet door het verhaaltje en de cast toch af en toe iets leuks te brengen.

avatar van Fran
Neeeee, ik vond dit helemaal niets. Ten eerste vind ik Schwarzenegger beter overkomen als actieheld maar in een komedie vind ik hem 10 keer niks. Ik vond iedereen trouwens veel te overdreven in deze film. Zelfs De Vitto die ik meestal wel leuk vind, vond ik niks aan.

movie-edje
Arnold..................waar was jij nou met je gedachten om deze rol aan te nemen.

niet meer doen hoor!

avatar van sofripa
Geen nageboorte.

Op zijn minst een bijzondere keus van Schwareneggert. Terminator krijgt baby. Kun je oeverloos over debatteren. Neemt niet weg dat hij de uitdaging is aangegaan en gegeven zijn beperkte acteertalent brengt hij het er best aardig vanaf. Samen met maatje DeVito. Geen hoogvlieger, geen flop, maar op zijn minst bewondering dat hij dit heeft aangedurft. 2.5 sterren

avatar van MovieHolic
Een wanvertoning!
Zoiets kan alleen RTL nog uitzenden.

avatar van 1311811
Verschrikkelijk! Veronica geeft hier 3 sterren voor, ongelooflijk!

Dick2008
Tegen verwachting in toch leuke film. Ben geen fan van Schwarzenegger maar diens "droge" rol vind ik vermakelijk. Ook DeVito, een kleine opdonder blaaskaak, die met de Taxi-serie van vroeger een nogal negatief imago bij me heeft weten op te bouwen en ook nog in een aantal films, doet het in deze film leuk, al vond ik dat in ook al in Johnny Dangerously (1984), dus kan ik het beeld van "vervelende kerel" ook weer wat afbouwen. Erg grappig om die twee naast elkaar te zien staan en Schwarzenegger die met zo'n rol als deze van typecasting probeert af te komen vind ik ook wel wat hebben.
Heb verder ook weer genoten van Pamela Reed, niets voor niets één van mijn favoriete actrices, maar zeer ondergewaardeerd en afgescheept met vaak kleine rollen. Alleen Emma Thompson vind ik minder.

Vermakelijke film, niet superleuk maar gewoon grappig, dat vind ik voldoende. 4.0

avatar van TheAssociate
''Look how soft my skin is''

avatar van VincentL
Een verbijsterend spektakel was het niet, maar hij was wel komisch om een keer te zien.

Om in de trend van de collega boven mij te blijven: "My nippels are so sensitive!"

avatar van Karl van H.
Ik snap niet wat iedereen zo over het acteerwerk loopt te zeuren; persoonlijk vind ik dat met name Arnold het beter doet dan verwacht. Natuurlijk, een Oscarwaardige prestatie kan ik het niet noemen, maar hij is vaak best grappig en ik vond hem met name bij de bevallingsscène gewoon overtuigend. Hij kwam zowaar een beetje menselijk over, poe hee

avatar van Lexcoaster
Deze hele film was zo absurd (een zwangere Schwarzenegger nota bene) dat het allemaal nog best vermakelijk was.