Junior (1994)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ivan Reitman
met Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito en Emma Thompson

Alex Hesse en Larry Arbogast werken aan een nieuw medicijn dat er voor moet zorgen dat de kans op een miskraam bij vrouwen kleiner wordt. Wanneer de financiering voor het onderzoek wordt ingetrokken, en experimenten op mensen hen verboden wordt, besluiten ze het medicijn te testen door Alex zwanger te maken. Hij raakt echter zeer gehecht aan zijn ongeboren baby.

avatar van SilverGun
Zie niet echt in wat er zo waardeloos aan deze film is om een plek op in de flop 100 te verdienen. Vond het allemaal vrij onderhoudend. 2,5*

BlueSword
bleh, saaie film, vond hem helemaal niks.
en absoluut niet grappig, idee was nog wel orgineel. (duh)

film_kaza
ik vond dit een erg leuke film. verhaal klonk leuk en de film was ook erg leuk. wijnig goeie stemmen voor deze film.

3,5 sterren

ik moet kotsen van deze film, een slechte keus van schwarzenegger om de rol te spelen van een zwangere man hiij maakt zichzelf alleen maar belachelijk.

avatar van BlueJudaskiss
IL-BE-BACK schreef:

Dat was juist de bedoeling van hem

avatar van loer
belachelijke film

kiriyama
Bagger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vin hem niet eens zo slecht
en om hem bij de flop 100 te zetten is een beetje overdreven denk ik.
ik geef hem 3 sterren.

avatar van predator
Dommigheid ten top. Danny de Vito kan best heel leuk zijn, maar dit is waardeloos. En hoe is Emma Thompson hierin terecht gekomen??

kArIzMa_TuRk
waarom staat er boven niet.

Komedie/Fantasy

een man die bevalt

kArIzMa_TuRk
IL-BE-BACK schreef:

Klopt!

Egt te dom voor woorden...

Deze film is gewoon zo belachelijk als iets
een man die zwanger wordt, waar halen ze het

Ik vond het wel grappig, maar dat was dan ook het enige.
Aan Schwarzenegger irriteer ik me mateloos....

rensiboy
scharzenegger is alleen goed in keiharde aktie.

avatar van soom
Ik kwam hier bij toeval op, omdat ik het er met iemand over had, en ontdekte dat ik nog niet had gestemd op deze film. Goed, ik weet er niet zo heel veel meer van, omdat het echt te lang geleden is, dat ik hem gezien heb, maar ik herinner me wel enkele dingen ervan, dus dat is wel genoeg om te stemmen, toch? In mijn herinnering viel hij zeker mee.

avatar van DragQueen
Best een leuke komedie, met een origineel bedacht verhaaltje. schwarzenegger maakt zich hier belachelijk, wat overigens ook helemaal zijn bedoeling was. hij brengt zijn rol wel leuk. ook de vito speelt een leuke bijrol. verder is de film aardig te pruimen, en is ie bij vlagen humoristisch. 2,5 sterren.

avatar van jumpstylemovie
ik moet zeggen dat ik deze film erg graag een keer wil zien

osman44
Zeer slechte film! Slaat gewoon nergens op.

avatar van Jazzthieve
Zielige film.

avatar van tommykonijn
Jammer dat ik hem heb gezien want volgens mij is dit de ergste van Arnold Schwarzenegger en Danny DeVito bij elkaar, Slecht Verhaal, Alleen de Poster leek mij al genoeg te zeggen als je het mij vraagt.

avatar van Minotaures
Toch na het herzien van deze film heel wat tegen. stem verlaagd naar een 1,5*.

Vind deze film niet dusdanig slecht dat hij in de flop top 100 hoort te staan. De film is ongelofelijk flauw, maar bij vlagen toch wel grappig.

avatar van Donkerwoud
Ik heb het ook altijd een redelijk onderhoudende komedie gevonden. Je ligt niet onder je stoel van het lachen, maar een flop100 is het ook weer niet.

avatar van Mr. Olaf
bende. mijn eerste 1*

avatar van nightbreed
Als je met een 2 het gemiddelde omhoog zit te krikken dan moet je weten hoe laat het is lijkt me.

avatar van Rocco1984
Kan me herinneren dat toen deze film uitkwam ik ook al zoiets had van wtf. Maargoed, ik was natuurlijk ook een bijzonder kind.

avatar van jumpstylemovie
Het is nou niet echt een geweldige film, maar ik kon er wel lang genoeg naar kijken om hem een 2.5** waard te vinden.

avatar van Woutrr
Een film waarin een man zwanger kan worden kan nog gebeuren... rond dat thema kan je wel iets grappigs maken
Bovendien zijn er zoveeeeeel films die in de realiteit nooit kunnen, dat is dus het probleem niet.

Maar hier is het gewoon saai gebracht, totaal niet grappig of leuk
en Schwarzenegger als ''zwangere vader'' ... dat is zowat de meest ongepaste persoon voor dit rolletje

avatar van kennyvw
Zo ongelofelijk slecht