ad
  • 8.079.732 stemmen

Hersey Çok Güzel Olacak (1999)

Drama / Komedie | 109 minuten

Oorspronkelijke taal: Turks

Oorspronkelijke titel: Her Şey Çok Güzel Olacak

Releasedatum: 27 november 1998

Over Hersey Çok Güzel Olacak

Altan probeert een bar te open, maar alles wat hij probeert mislukt. Als er een vechtpartij uitbreekt komt hij zijn broer tegen die hij al twee jaar niet gezien heeft. Altan die zijn broer graag mag, kan dit helaas niet openlijk uiten. Altan komt er achter dat zijn broer in een medicijnen-groothandel werkt en hij steelt wat verdovende middelen uit het magazijn en verkoopt ze in Bodrum. Maar het geld wat hij met de drugs verdiend heeft, wordt per ongeluk verbrand. Door al de avonturen die de broers hierop beleven, wordt de band tussen de twee hechter...

image

avatar van Santino Corleone

Santino Corleone

Aardige film met Cem Yilmaz in zijn beginjaren. Verwacht maar niet zoveel van deze film, hij kijkt wel lekker weg maar veel drama zit er niet in. Ook vond ik de grappen van Cem Yilmaz na enige tijd vervelen.

avatar van Lewis-06

Lewis-06

beste turkse film ooit voor mij