Crossroads (2002)

Drama / Komedie

geregisseerd door Tamra Davis
met Britney Spears, Anson Mount en Dan Aykroyd

Drie meiden uit een klein dorpje in Georgia zijn na hun jeugdvriendschap uit elkaar gegroeid. Ze spreken af om een trip door het land te maken. Onderweg ontmoeten ze een muzikant die hen overhaalt om naar Los Angeles te reizen voor een muziekwedstrijd.

avatar van blokkedoos
Typische meidenfilm. Leuk om een keertje te zien tijdens een meidenavond.

Danny2379 schreef:

Vond t wel grappig maar tja tis wel britney he,,gestoord ding.

avatar van psycholamp
Je gaat me toch niet vertellen, dat je eigenlijk Chris Crocker heet, he BlueJudaskiss.

avatar van BlueJudaskiss
Ik lig weer helemaal dubbel

BlueJudaskiss schreef:

Ik heb ook niks tegen deze film hoor.
Toen ik m keek was britney nog britney.
Nu is t gewoon n gestoortd ding.
Wel zielig maarja die heb gewoon geen jeugd gehad en dan krijg je dat he als je constant word gepusht.

avatar van BlueJudaskiss
Wij als buitenstaanders hebben hier totaal geen recht van spreken in. 'Gestoord ding' zeggen vind ik dan ook fout, hoewel ik, als ik dat mag zeggen, de rest van je post wel oké vind. Haar liedje 'Lucky' wordt toch plotseling werkelijkheid...afschuwelijk.

BlueJudaskiss schreef:

Je spreekt er nu zelf net zo goed over. Bovendien mag iedereen zijn mening klaar hebben, dus is er wel degelijk recht van spreken.

Maar goed, om toch maar even on-topic te blijven: deze film lijkt me niks, en ik ga 'm dan ook niet kijken. Wellicht in de toekomst.

BlueJudaskiss schreef:

maar films afkraken mag wel?

avatar van MiranLovertje
Tamara95 schreef:
Ik was en blijf altijd een groote fan van Britney Spears en Jamie Lynnn Spears, ze kunnen allebei goed acteren, zingen ze zijn knap, rijk en beroemd. Britney heeft een goeie comeback gemaakt vind ik! met de liedjes zoals Gimmie More, Peace of Me ( super gaaf lied) jullie moeten maar op youtube kijken voor piece of me en gimmie more dan zien jullie hoe gaaf ze er nu uitziet en de film crossroads vond ik echt super zeker een 5 waard! Nu even over Jamie Lynn Spears zij blijkt zwanger te zijn heel veel mensen hebben er veel commentaar op, laat dat kind toch met rust ze heeft het al zo druk met haar carriere en toen ze er ook nog achter kwam dat ze zwanger was dat valt echt niet mee op je 16de en dan kom je nog de volgende dag gelijk in de kranten dat je zwanger ben en krijg je overal commentaar van mensen en wordt je veel door de papparzies gevolgd, ( en zo is het ook precies bij Britney Spears) Hun hebben het ook niet makkelijk ze kunnen wel rijk zijn maar zij hebben het toch veel moeilijker dan wij, wij kunnen gewoon de deur uit zonder dat er snel een skandaal gebeurd en dat je bang moet zijn of je make up en je haar goed zit en ook steeds lief moet gaan lachen dus hun leven bestaat ook alleen uit acteren ze moeten voornep voor die camera doen alsof ze blij zijn terwijl ze precies het tegen over gestelde zijn. Ik hoop dat jullie hun en mij nu begrijpen en ik hoop dat jullie ook achter hun gaan staan inplaats om steeds kritiek te geven leef je even in hun leven in dan zie je dat ze het hartstikke moeilijk hebben. Alvast hartstikke bedankt dat jullie de moeite hebben gedaan om dit te lezen groetjes Tamara ( laat nog please een bericht achter wat jij ervan vind wat ik heb opgeschreven en of je het met me eens ben).

Goed zingen???? Goed acteren ???????????// Dacht het niet Dit is echt een regelrecht drama, net als die griet zelf!

avatar van darkjaap
britney is leuk om naar te kijken meer niet ze acteert echt super slecht en het veraaal zuigt 1,5 *

avatar van skysouthpark
leuke film, maar best saai soms. vooral op het einde werd het te langdradig.

avatar van Dianaa`
Het valt me op dat veel mensen laag stemmen, doordat ze in de media zo volop is en zo negatief is. Ik weet zelf ook wel dat het echt een drama gedoe is, maar deze film is al een tijd terug gemaakt en toen was ze nog echt niet zo. Integendeel veel mensen waren juist een fan van haar.
Zelf vind ik deze film wel redelijk leuk. Ik heb hem al een lange tijd niet meer gezien. Het verhaal is wel wat voorspellend en de film heeft niet veel bijzonders.
Jammer dat Britney nu zo is..

dat ze hoe is ? kaal ?

*San*
Ik ga deze vanavond kijken, kijken of hij echt zo slecht is als men beweert.

Later meer.

Dianaa` schreef:

Toen ze nog wat positiever in de media kwam stond deze film een nog lager gemiddelde...

Ik vind het wel een redelijke film.
Dat hij in de flop 100 staat,vind ik nergens op slaan.
Prima filmpje voor als je,je verveelt op een vrijdagavond.

veron35
Meschien geen flop 100 film, maar ook echt niet goed. Hij is best wel vermakelijk als je ervoor in de stemming bent. Maar geen voldoende. 2,2 zou perfect zijn.

Heb 'm gister weer gezien, maar hij blijft fantastisch. God mag weten waarom ie in de flop100 staat. Britney is fantastisch

avatar van Annniek
Deze film al heel vaak gezien, het is niet bepaald een topper, maar wel zeer vermakelijk, anders kijk ik er ook niet zo vaak naar. Wel een leuk wegkijkfilmpje voor een leuk avondje.

Pastichio Rocker
fishingtrip schreef:

Omdat het een Britney-vehikel is, een 13-in-een-dozijn film, eentje die nergens goed uit de verf komt, en Britney en acteren..? Zelfs de enige goede acteur in deze zielloze film, Dan Akroyd, kan deze film niet redden omdat hij deze rol al eens (beter) heeft gespeeld in My Girl. Daarom.

precies...

avatar van BlueJudaskiss
Mag ik jullie er even fijntjes op wijzen dat de kritieken van de recensenten in de tijd van release van de film op het acteerwerk van Britney lang niet slecht waren? Wat jullie hier doen is heel erg makkelijk Britney-bashen. En zielloos? Absoluut niet! Commercieel? Jazeker: de film is duidelijk gericht op een publiek van tienermeisjes van rond de 13. En sinds wanneer is daar wat mis mee?

avatar van darkjaap
niks maar ik ben geen meisje van 13 en dit is een discussie site waarover je je mening mag geven over films en volgens mij zijn er genoeg meiden van 13 die dit ook geen leuke film vinden

avatar van soom
Hm.. Ik ben 9 jaar ouder dan de leeftijdgrens, die hier gesteld wordt. Maar ik vond dit ook best wel een slechte film, ja. Zangeressen die zonodig een filmster willen zijn, soms pakt dat goed uit, maar soms ook niet. In het geval van Crossroads leverde dit gewoon een mindere film op.

Filmster?

avatar van soom
Ehm.. Crossroads is toch een film..? Geen documentaire ofzo..

avatar van darkjaap
xD ja dit is gewoon een film ja

avatar van Tamara95
Wat lullen jullie nou, omdat jullie een hekel hebben aan haar geven jullie ook alleen maar kritiek aan haar, ze heeft ook haar eige leven en zo slecht acteert ze nou ook weer niet zoals jullie verzinnen ga je oma maar kritiseren, zou ik zegge, Britney luister niet naar hun, je bent top !!! :d

avatar van MiranLovertje

hihihihi

avatar van Hankster
Leer Nederlands.

Baggerzooi. Meer kan ik er niet van maken. Maar het rare is; het is nog niet eens het érgste wat ik ooit heb gezien...maar dat ligt zeker niet aan Crossroads.