Crossroads (2002)

Drama / Komedie

geregisseerd door Tamra Davis
met Britney Spears, Anson Mount en Dan Aykroyd

Drie meiden uit een klein dorpje in Georgia zijn na hun jeugdvriendschap uit elkaar gegroeid. Ze spreken af om een trip door het land te maken. Onderweg ontmoeten ze een muzikant die hen overhaalt om naar Los Angeles te reizen voor een muziekwedstrijd.

vliegtuig13 waar heb je deze gezien

Lijkt me echt niks ! Echt een sloerie film.

avatar van NERD
je moet niet stemmen voordat je hem gezien hebt vliegtuig13......

avatar van Jordy
heb je stem verwijderd, vliegtuig

lijkt me nou een leuke film (NOT!!!) staat ook lekker goed op imdb 2,4

Jezus, dat vindt ik pas triest... beetje stemmen op een film die je nog niet eens gezien hebt, maar alleen omdat het pakketje je niet bevalt.

Ben benieuwd naar het 'drama' gehalte van deze film. Misschien is dit een afkorting voor dramatisch slecht.

Zo, ik heb 'm gezien, en vond het inderdaad SLECHT ! 0.5 ster !

avatar van aburefan
vliegtuig13 je bent een rare.
quote: ''Lijkt me echt niks ! Echt een sloerie film''
Maar als ie net uit is kijk je em meteen...

Ik was gewoon benieuwd. Kan toch.

Klinkt dit als een benieuwd persoon?:
"Lijkt me echt niks ! Echt een sloerie film."

avatar van NERD
Zeik toch niet zo door op vliegtuig mensen

Misschien is ie wel zon grote film-fan dat ie zowiezo alle films ziet wanneer ze uitkomen

Hallo, lijkt jullie dit dan geen slechte film. Hij is gewoon slecht, en daar kan niemand omheen.

wat is dit voor stomme vraag, natuurlijk lijkt hij me slecht, natuurlijk is hij slecht. Daarom ga ik hem ook niet kijken, dat lijkt mij logisch.

deze film mag niet eens op gestemd worden dit is toch een filmwebsite... we beoordelen toch ook geen pornofilms... ook al is dat nog helemaal niet zo'n slecht idee hehehehe

we beoordelen ook geen pornofilms ? kijk dan eens op <A href="http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=614"; target=new>url</A>...

precies ... alleen die porno film mocht er op.... dus ik stel voor dat als britney weer een "ding-met-bewegende-beeldjes " opneemt dat die er dan ook niet op mag...

Hi Everybody, I'm Britney Spears, and I find it jammer that almost nobody like my movie.
You have to try to make a movie, it's really dificold.
Hahhahahahhaaa.
Ik kan ook Nederlands praten, het is heel moeilijk om in een film te spelen, duz jullie hebben niet het recht om mij af te kraken, probeer het eerst zelf zou ik zeggen, veel succes.
MZZL!;)

Leuk zeg, www.moviemeter.nl
Heel leuk, maar ik kijk bijna nooit films, deze site was de link van de dag op Noordzee FM, duz vandaar.
Maar mijn vriendin is wel een echte filmfan, zij heeft echt alle films gezien die er bestaan!!! Ik zal deze site haar aanraden, zal ze leuk vinden.
Ik ben naar Crossroads geweest in de bios, maar hij was helemaal niet zo slecht hoe iedereen het zegt, ik vond het een hele leuke film, alleen het verhaal klopt helemaal niet!!!
Luci (Britney) gaat met een vriendin mee naar San Francisco ofzo omdat die vriendin auditie gaat doen (zang) en wie gaat er eituidelelijk auditie doen???
Juist. Britney.
Duz, nou doei, mensen!!!
xxx Britney

avatar van aburefan

You have to try to make a movie, it's really dificold.

ik denk dat britney een paar lessen spelling nodig heeft lmfao

avatar van Goodfella
Een beetje de film spoilen hè? FOEI!

Britney de film al gezien?
Jij als fan moet het toch al gezien hebben?!

Ik heb de film allang gezien, hoor

Ik heb eigenlijk zooo'n hekel aan Britney, maar ik ging met me nichtje mee. Ik had dus helemaal geen verwachtingen en het viel serieus best mee, jammer van Britney dus...

Heel erg slecht !
De slechtste film ooit, zonder twijfel.
Slechter dan Glitter.
K heb ook wel een enorme hekel aan Britney dus dat hielp ook niet.

avatar van Yak
Yak
Nee nee, de slechtste film aller tijden is 'The silence of the hams'. Die zal ik tzt wel eens toevoegen, zodat we erover kunnen klagen ende schelden.

Nouw ik heb de fillum gezien en ik kan het samenvatten in 1 woord:
FLUT!!!! 1/2 ster duzz, sorry.

sydney
Hier maak ik mijn woorden niet aan vuil.

Tuurlijk Ericinho, echt een topfilm!

waarschijnluk een beetje late reactie.
Ik heb de film allang gezien, hoor

waar is jou stem dan?!?!