Ten Inch Hero (2007)

Drama / Komedie

geregisseerd door David Mackay
met Elisabeth Harnois, Clea DuVall en Danneel Harris

De twee vriendinnen Piper (Elisabeth Harnois) en Tish (Danneel Harris) werken bij een café in Santa Cruz, California. Wanneer Jen (Clea DuVall) als nieuweling bij het café komt werken wordt ze goede vriendinnen met Tish en Piper. Dat niet alleen; ze raakt ook nog eens verstrikt in hun liefdesleven...

avatar van stan
Ik ben benieuwd wat Danneel nog meer in petto heeft

avatar van kaketoe
Danneel Harris, geweldig lichaam en sexy uitstraling

Luchtig super geslaagde drama/humor een hele kleine productie die zeer wist te overtuigen.

avatar van mrdig
kaketoe schreef:
Danneel Harris, geweldig lichaam en sexy uitstraling

Nou inderdaad! In deze film zie je gelukkig meer dan genoeg van haar lichaam en sexy uitstraling

Verder sluit ik me aan bij Stinissen, een geslaagde drama/humor film. Ook leuk om Jensen Ackles (bekend als Dean in de tv-serie Supernatural) eens in een andere rol te zien. Let op zijn t-shirts in deze film

avatar van reveal
Ben ik nu de enige die deze rollen niet overtuigend vond?

reveal schreef:
Ben ik nu de enige die deze rollen niet overtuigend vond?

Ik ben het helemaal met je eens en was overtuigd dat deze film maar een gemiddelde zou halen van 2 sterren. 2 uur van mijn kostbare tijd helaas...Waardeloze, echt waardeloze acteerprestaties, totaal niet met overtuiging. Zeer mager verhaal en ook nog veel te voorspelbaar. Het verhaal kon me totaal niet boeien!

De film start zwakjes en je zou kunnen overwegen om hem af te zetten. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. De film komt halverwege op gang en laat dan ook wat zien. Mooie scenes over liefde, eerlijkheid en verlangen. Vergeet niet naar de soundtrack te luisteren, mooie liedjes......

avatar van Frenkstarz
Leuke, beetje zoetsappige film.

avatar van J-fan
Als Jensen fan moest ik deze film natuurlijk zien, maar de film viel onwijs tegen.
Er zaten geen leuke grappen in en de verhaallijnen waren erg zwak.
Erg zonde, want als dit allemaal wat beter uitgewerkt was geweest had het nog best een leuke film kunnen worden
Als Jensen er niet had ingespeeld had ik de film al lang uitgezet.

Hopelijk is de film My Bloody Valentine 3D wel geslaagd.

avatar van Siorgi
Eenvoudige setting maar de meeslepende gebeurtenissen en leuke personages maken deze toch wel aangenaam om volgen. Ontspannende en charmante feel-good movie.

avatar van Hectometerpaal
10 inch slaat zeker op penissen.

avatar van AmazingPP
Hectometerpaal schreef:
10 inch slaat zeker op penissen.

Dat komt ongeveer overeen met een hectometerpaal.

Mijn genre, sommige rollen niet helemaal overtuigend, maar de sfeer maakt het meer dan goed. 3,5 * .. Simpel, maar wel goed!

avatar van 93.9
Slechte Amerikaanse 13 in dozijn trash!

avatar van Leo1954
Bij een goede tragi-komedie smelten beide elementen in elkaar over. Dat was hier totaal niet het geval, de flauwe grappen stonden helemaal los van het "drama". Onbegrijpelijk voor mij dat deze film zo hoge waardering haalt. Misschien een aardige film voor 16 jarige meisjes, veel te zoet voor mijn smaak.

avatar van filmfilmfilm
begon zwak maar vond hem toch leuker worden naar mate de film verdorder. En damn wat is die Danneel een mooie vrouw

avatar van ExToR
ga deze binnenkort eens bekijken, ben vooral benieuwd hoe jensen ackles het de laatste jaren doet.. vond hem in dark angel altijd al zeer goed spelen, en dat is al zo'n 10 jaar geleden

erg leuke film, eerst had ik zo iets van wat een geforceerde dialogen maar na een tijdje is dat niet meer storend en ontwikkeld zich een erg leuke film.

Overigens de film omschrijving is erg fout.

De verhaallijn was doorzichtig, maar maakte de film zeker niet minder. Ik vind het een leuke film om te zien en de scene met Sean Patrick Flanery op het strand is om te kwijlen

Enige leuke aan hele film is de rol van Jensen Ackles, die brengt er nog een beetje humor en verfrissing in. Verder is het verhaal behoorlijk cliché en Danneel Harris vind ik persoonlijk helemaal niks bijzonders. Misschien heeft het ermee te maken dat ik een vrouw ben en niet echt warmloop voor haar uiterlijk, dus bij mij compenseert dat niet voor haar matige acteren. Zoet rolletje met geen echt karakter. (Ik zie de ironie in dat ze in het echte leven getrouwd zijn)
Maar ik geef toch nog wel een 2,5, vanwege het feit dat het verder wel een lieve film is, en Jensen.

avatar van blurp194
Simpel supervoorspelbaar feelgoodfilmpje. Weinig bijzonders aan, maar wel met de juiste warmte en de af en toe perfecte uitstraling van Alice Krige, die een leuk klein bijrolletje mag spelen. En da's dan ook wel zo'n beetje de enige reden om deze film te onthouden, de rest is nogal erg dertien in een dozijn.

avatar van cantforgetyou
Aardige brave ietwat saaie film. Meer wil ik er niet over kwijt.

Goeie film over drie meiden die in een broodjeszaak werken. De drie verhaaltjes rondom de drie zijn wellicht wat voorspelbaar, maar wel onderhoudend. Een aantal leuke en goeie dialogen. Een ongecompliceerde feelgood-film met de juiste mix tussen comedie en drama die lekker wegkijkt.