Crossroads (2002)

Drama / Komedie

geregisseerd door Tamra Davis
met Britney Spears, Anson Mount en Dan Aykroyd

Drie meiden uit een klein dorpje in Georgia zijn na hun jeugdvriendschap uit elkaar gegroeid. Ze spreken af om een trip door het land te maken. Onderweg ontmoeten ze een muzikant die hen overhaalt om naar Los Angeles te reizen voor een muziekwedstrijd.

Tamara95 schreef:
Wat lullen jullie nou, omdat jullie een hekel hebben aan haar geven jullie ook alleen maar kritiek aan haar, ze heeft ook haar eige leven en zo slecht acteert ze nou ook weer niet zoals jullie verzinnen ga je oma maar kritiseren, zou ik zegge, Britney luister niet naar hun, je bent top !!! :d

de film is gewoon hardstikke slecht.

avatar van Tescootje
geweldige film echt een 5* waard vinik
britney die goed acteert met d'r vriendinnen
jmmr dat ze nu geen films meer echt doet zoals ze toen wou
maar toch een vijfiej waard
lol

avatar van BlueJudaskiss
ozifreaxx schreef:

de film is gewoon hardstikke slecht.

Jouw spelling ook. Kom op, het is gewoon de kift op Britney waardoor veel mensen dit slecht vinden. Lang geen onaardige film, deze Crossroads. Tikje zoetsappig weliswaar, maar nee...ik kan zo duizenden titels opnoemen die slechter zijn.

avatar van brymj
Tamara95 schreef:

LEAVE HER ALONE

ontopic: een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar net als o.a. Get Rich or Die Tryin en 8 Mile liet het me met weinig enthousiasme achter.
duidelijk alleen maar gefocust op Britney als hoofdrolspeelster

Vind het wel een leuke film
Voorspelbaar wel
maar toch vind ik het nog steeds leuk ookal heb ik m al duizend keer gezien!!

*Joly*
Ik vind het zelf niet zo slechte film en ben totaal geen Britney-fan,, maar omdat mensen gelijk een 0.5* geven omdat mevrouwtje La-Spears er in speelt,, vind ik wel erg overdreven,, kijk gewoon eens naar het verhaal en het acteerwerk en niet vanwege één persoon gelijk een 0.5* geven of 1.0* of weet ik veel eigenlijk ...

avatar van notorious_kim
Ik vind dit wel een leuke film, lekker ontspannend. Dat Britney Spears erin meespeelt moet je er maar bijnemen, de cast is inderdaad niet veel speciaal. Ik denk dat dit echt een tienerfilm is, en echt voor mensen die Britney nog kunnen uitstaan en haar goede periode (Baby one more time, ...) nog herinneren.
Deze film krijgt toch 4 sterren van mij!

avatar van Friday the 13 th
Erg vermakelijke film, zeker de moeite om eens een keertje te zien. Wist eigenlijk niet dat hij in de flop 100 stond, ben ik wel erg van geschrokken, want slecht is hij niet. Ook niet hoogstaand natuurlijk, maar het verhaal is erg leuk om te volgen en er wordt zeker naar behoren geacteerd.

En als jullie dit een commercieel product vinden? Welk film is dat niet. Inderdaad Mrs. Spears heeft er enkele singles aan over gehouden, maar dat doet Hilary Duff bij elke release van een film en haar films kan ik nogthans niet terugvinden in de flop 100.

Zwaar ondergewaardeerd vind ik persoonlijk, waarschijnlijk liggen er persoonlijke redenen aan vast, want de film verdient het zeker niet om zo afgekraakt te worden. Een aanrader als je in een happy bui bent.

het is een leuke film als je een gezellige meiden avond hebt, waar je ondertussen ook wat anders kan doen

Kevin13
heb deze ooit is met school moeten bekijken. vraag me nog steeds af waarom

Misschien was je stout geweest...

Deze film vond ik ooit eens heeeeel cool.
Toen ik 12 was
Ik zou m voor de grap nog een keertje moeten kijken...

ZIGGQ
Britney zag er hier nog relatief aantrekelijk uit
is vandaag de dag wel even anders

avatar van BlueJudaskiss
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo aantrekkelijk blijven als jij.

avatar van Mai*
Slechte film. Alleen die gozer was wel lekker.

avatar van Aapje81
Best onderhoudende meidenfilm niets meer niets minder

heerlijke meidenfilm! lekker wegkijken + lekkere muziek

Nee dat begrijp ik dus ook niet !
Waarom in de flop 100 ?
Zo slechte film is het echt niet nee, Maarja natuurlijk overal waar de naam Spears aan vast zit word gezien als slecht.
Ook alleen maar na het vma gebeuren en ziekenhuis in & uit, alcoholproblemen(die ze niet echt heeft gehad zelfde als drugs iedereen gelooft roddels), Hoofd kaal scheer gebeuren.
Nou sorry hoor er zijn meerdere artiesten die een verleden hebben.
Whitney houston heeft ook een verleden komt dit jaar ook weer terug. Oké Britney heeft niet zo'n stem als Whitney, Maar het gaat om het idee. Word zij dan ook afgekraakt ?

avatar van Legan
Een amateuristische tienerfilm bedoeld als glorificatie van La Spears. Dan Aykroyd heeft een leuke bijrol als Lucy's vader Pete, maar dat was dat. Slap geacteerd, een dun verhaal, een voorspelbaar einde, ... Eigenlijk redelijk slecht in alles. En dat is niet expres 'overdreven' vanwege de aanwezigheid van Spears.Echter qua irritatie- & vermakelijkheidsniveau viel het best mee.

avatar van m1701
zo heel slecht vond ik em niet.
Het was echt een meiden film die je op een zondag middag moet kijken en er niet te veel van moet verwachten!
Muziek was ook wel aardig!

The Scorcher
Vind deze film eigenlijk niet zo slecht.
En Britney Spears mag er ook wel wezen.

avatar van jumpstylemovie
Had al wel weer verwacht dat deze in de Flop 100 zou staan.
Ik vind hem niet zo slecht, alleen jammer dat die Britney zo schijnheilig acteerd.

avatar van circus2009
Tescootje schreef:
geweldige film echt een 5* waard vinik
britney die goed acteert met d'r vriendinnen
jmmr dat ze nu geen films meer echt doet zoals ze toen wou
maar toch een vijfiej waard
lol
sluit ik helemaal bij aan

avatar van circus2009
ZIGGQ schreef:
Britney zag er hier nog relatief aantrekelijk uit
is vandaag de dag wel even anders

klopt ze is er beter uitgaan zien

avatar van lhasa
ik vond i love rock n roll in deze film een erg leuke versie.

geen goeie film al viel het me wel erg mee, wel vermakkelijk om te zien op een zondagmiddag.

avatar van Vinokourov
Duidelijk beter dan pakweg een Glitter (Mariah Carey) of een Gigli (Jennifer Lopez), die in diezelfde periode zoveel verschrikkelijke reviews kreeg. Britney Spears was niet eens heel vervelend eigenlijk vond ik, maar voor de rest is het niet een bijster goede film. De notering in de flop 100 is een beetje overtrokken, maar goed...

avatar van JustSayLalala
Leuk om met je vriendinnen te kijken bij een slaappartijtje, maar niet echt een intelligente film.

avatar van Astriid*
Ik vond dit juist wel een vermakelijke film en vind het dan ook raar dat 'ie in de Flop 100 staat.

De eerste keer dat ik deze film keek was ik misschien een jaar of... 8, en toen vond ik 'm heeel leuk.
Vandaag heb ik hem opnieuw gekeken en vind ik hem minder als vroeger maar geen slechte film =]

3,0 *

Ik vind de film niet veel bijzonders, maar om nu te zeggen dat hij erg slecht is. Dat dus ook niet. Daarom 2,5 ster.

avatar van Friday the 13 th
Ik begrijp die flop-notering dus nog altijd niet. Hier is toch niets mis mee?

Best wel degelijk geacteerd, een feel-good sfeertje en af en toe een Britneydeuntje. Of is het om dat laatste misschien te doen?

Waarschijnlijk wel, want op broertje musicmeter is het net van hetzelfde. Ook Paris Hilton kwam in 2006 of zo met haar soloalbum, belachelijk lage score op musicmeter alhoewel er best een paar leuke songs tussenzitten zoals de dromerige debuutsingle.

Ik durf wedden dat velen hier Crossroads nog nooit gezien hebben.