The Scorpion King (2002)

Verenigde Staten / Duitsland / België
Avontuur / Actie

geregisseerd door Chuck Russell
met Dwayne Johnson, Kelly Hu en Michael Clarke Duncan

5000 jaar in het verleden: de slechte heerser over de beruchte stad Gomorrah is vastberaden om alle nomaden uit te roeien. De overgebleven stammen, normaal tegenstanders, moeten nu samen zien te werken. Ze huren een ervaren moordenaar in, Mathayus, om het vijandige kamp te infiltreren, en de slechte heerser uit te schakelen.

suoer goede film, net als alle andere delen van deze reeks voor mij is het een pure klassieker

Nee geen goede film, naar mij mening.

avatar van Phantasm
Prima aktiefilm met een goed verhaal, kijkt lekker weg.

avatar van Gruffalo
He bah, wat een slappe film. Nauwelijks inhoud. Een rib zonder vlees dr aan. Acteerwerk was ook niet al te best. Het miste veel, erg veel. Mis.

avatar van Marino96
Ik vind dit een erg matige film om naar te kijken. In het verhaal zit totaal geen diepte in en alles zo simpel te voorspellen. Ook was het acteerwerk niet om aan te zien. Deze film geef ik ondanks dat toch 2.0 sterren ,omdat de actiestukken nog wel leuk vond om naar te kijken (als ik er niks mee had dan zou ik het een 1.0 geven).

Een leuke film als je op een woensdagavond jezelf verveelt. Maar ik zou zeker geen moeite doen om deze film binnen handbereik te krijgen.

avatar van jippie2010
Nou ik sluit me aan mij mijn voorganger. Een krappe *2.0

een leuke film.vermaak me altijd prima met de film.