The Scorpion King: Book of Souls (2018)

Avontuur / Actie

geregisseerd door Don Michael Paul
met Zach McGowan, Pearl Thusi en Mayling Ng

In het oude Egypte ontdekt de slechte veldheer Nebserek een vervloekt zwaard, dat degene die het hanteert sterker maakt naarmate hij er meer mensen mee vermoordt. Vastbesloten om zijn macht te laten groeien, sluit de Scorpion King de handen ineen met de Nubische prinses Tala, de mysterieuze Amina die een magisch en duister geheim verbergt, en haar beschermende golem, om op zoek te gaan naar het enige wat Nebserek kan verslaan: Het Boek der Zielen.

avatar van macrobody
Best aardig. Er is een verhaal en een plot. Aardig locaties. Redelijke gevechten en een niet al te zoetsappig begin met de dood van een kind.
Enkidu was een leuke afwisseling. Leuk vermaak voor jong en oud denk ik als je van dit genre houdt en niet al te kritisch bent wat betreft de logica.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht. Leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van Grindhouse62
Gewoon een routine matig avonturenfilm met voldoende actie om niet te vervelen. De film doet wat hij moet doen en dat is mij vermaken. 3.0