ad

Geregisseerd door: Corey Pearson

Met onder meer: Paul O'Brien, Aji Santosa, Valentine Payen

Releasedatum: 8 maart 2018

Over Message Man

"Some have darker pasts than others"

Ryan Teller is een voormalig huurmoordenaar die een duistere geschiedenis en een gebroken moreel heeft. Ryan kiest ervoor om een nomadisch leven te leiden op zijn boot en vormt een terughoudende vriendschap met een plaatselijke jongen, Doni en zijn familie. Wanneer de jongen bijna wordt vermoord, zet het een gewelddadige vergelding in gang waardoor Ryan zijn banden herstelt en de confrontatie aangaat met zijn duistere verleden.

avatar van deRappe

deRappe

Ik heb deze flut-film nog uitgekeken ook....

avatar van JdeB

JdeB

Lekkere botte B. Weinig mis mee.

avatar van pmaj663399

pmaj663399

Leuke B film die toch lekker weg kijkt.

• 20925 berichten

Aangename rauwe vigilante film.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Geen hoogvlieger, al helemaal niet met het acteerwerk. Het verhaal is ronduit ouderwets te noemen.

Er wordt aardig gehakt, de ledematen vliegen over het beeldbuis, wie daar van houdt zit absoluut goed.

Een harde oud huurmoordenaar komt de dag redden voor een onderdrukt stukje bevolking ergens op aarde. Waarom? nou hij heeft een vertrouwensrelatie met een joch.

Allemaal al lang al eens gedaan, het verleden dat weer eens de kop op steekt. Verwacht dus niet veel van het verhaal, het is dun en eigenlijk niet erg boeiend te noemen. Het ziet er erg goedkoop uit, het is low budget van alle kanten. Ik ben wel klaar en gaar met en door zulke prentjes, daarom kom ik niet verder dan 2,5**. 2,5** omdat ik het ook wel slechter heb gezien, maar zeker geen voldoende voor mij waard.

avatar van schumacher

schumacher

Oke, ik kan heel kort zijn; het acteren is rete slecht haha.

Ik heb puur en alleen mijn score gegeven omwille van wat vette aktie scenes, voor de al het andere moet je niet naar deze film beginnen kijken.

B-filmpke voor de aantal akie scenes.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Standaard, maar wel een harde wraakfilm met zeer gewelddadige kills. Het verhaal is kant en klare bullshit en er zit totaal geen logica in. Gewoon verstand op nul en kijken. Een 2.5

avatar van GMember

GMember

Heerlijke actiefilm, lekker met bak popcorn wegkijken.

Prima vermaak zonder scala aan special effects e.d.