Ernest Rides Again (1993)

Familie / Komedie

geregisseerd door John R. Cherry III
met Jim Varney, Ron James en Tom Butler

Ernest en zijn idiote vriend Abner graven op een dag een oud kanon op, waar de originele exemplaren van de Britse kroonjuwelen inzitten. Het tweetal besluit om de juwelen terug te geven aan het Britse koningshuis, maar worden voortdurend op de hielen gezeten door een bende gangsters die de juwelen ven hen wil stelen.

avatar van bioscoopzaal
... en hopla, een nieuwe kandidaat voor de gevreesde Flop 100

avatar van SSeagal
Een onderzetter voor de luitjes met wat meer geld. 0,5 *

nuf
dit is de enige die ik (gedeeltelijk) heb gezien. jammer dat sommige ernest films niet genoeg stemmen hebben om in de flop 100 te komen

maarja, waarom zijn er in godsnaam zoveel gemaakt?

film_kaza
ik vind de verhaaltjes leuk klinken, hoe die film zo slecht lijken geworden weet ik niet.

avatar van Kricky
ik wist niet dat er zoveel ernestfilms waren, ik ken er maar 4 ofzo

avatar van Legan
Helaas allemaal wat onzinniger, slapstickachtiger en meliger. Waar bij de eerdere versies nog wat verhaal was, is dat hier toch ook een stuk minder. En waarom personages dom maken? Haalt alle vorm van 'realisme' eruit. Slap geacteerd zonder enig enthousiasme. Varney is nog wel aardig, maar één persoon kan maar zoveel en hier slaagt hij er niet zo in. Oninteressante lokaties en op basis van het budget had ik toch echt veel beters verwacht. Een oninteressant en saai vervolg.