Ernest Goes to Africa (1997)

Familie / Komedie

geregisseerd door John R. Cherry III
met Jim Varney, Linda Kash en Jamie Bartlett

Deze film draait om een mix-up met gestolen diamanten, waar Ernest P. Worrell een jojo van gemaakt heeft en aan de vrouw gegeven heeft op wie hij verliefd is, Rene. Maar helaas is Ernest niet echt haar type. Nadat de dieven Rene ontvoerd hebben besluit Ernest om haar te gaan redden, en vertrekt hij naar Afrika.

avatar van tovenaar
hmm, shit, dit is denk ik mijn enige Ernest die ik niet gezien heb

gelukkig eigenlijk!

Ik heb volgens mij de twee laatste niet gezien. Binnenkort maar huren, NOT.

Moviestar
Heb ze HELAAS vroeger allemaal gezien mijn pa vOnd ze leuk.

lindastuurman
Je kunt in ieder geval zeggen dat je ze gezien hebt

Moviestar
haha ja inderdaad, maar of ik daar blij mee moet zijn

avatar van SSeagal
En weer een onderzetter met een aardig prijskaartje. 0,5 * Trouwens, wat zijn diamenten?

avatar van Ramon K
Juwelen met Alzheimer?

avatar van SSeagal
hahahaha

avatar van italian
voor zoon films zouden ze de FLIP 100 moeten doen

Jic
ga ik gelijk halen lijkt me echt geweldig ook de rest van de verzameling...
misschien eerst een nachtje over slapen.

avatar van Die Hard,Willis
Daar hoef ik niet over te slapen,gewoon niet doen!Hele slechte film!

avatar van tommykonijn
Hele Slechte Film weer van Ernest, Oké misschien vinden mensen het Grappig maar ik kan me er eigenlijk niet echt in vinden als ik heel eerlijk mag zijn.

avatar van Legan
Net zoals de afgelopen drie delen, gericht op kinderen waarbij vele personages het IQ hebben van een chimpansee. Matige simplistische humor. Halverwege slaat het gelukkig wat om richting de positieve kant. Toch zitten er enkele leuke stukjes in en dan met name de verkleedpartijtjes . Anders was de score lager geweest.