• 8.613.323 stemmen

Met onder meer: John Ritter en David DeLuise

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Terror Tract

"Horror has a new home."

Makelaar Bob Carter begrijpt niet waarom drie prachthuizen niet te verkopen zijn. Dit zijn eerste klas huizen in top conditie, je zou er zo kunnen intrekken. Maar de huizen hebben een bloederige geschiedenis.. Alle vorige bewoners zijn gestorven of krankzinnig geworden. Vandaag is de dag dat het zal lukken een van de huizen aan een net getrouwd stel te verkopen. Wordt het het Freemont huis, waar de sadistische man van Sarah maar niet wil rusten in zijn graf op de bodem van het meer? Of het huis van de Gatleys, waar een demonisch aapje het gezin terroriseert. Of zullen ze het Goodwin huis kopen, waar Sean in gedachten van een maniakale moordenaar kon kijken. Bob wil erg graag verkopen, daar heeft hij alles voor over.

image

Jennifer Gatley

avatar van rep_robert

rep_robert

Slecht

Kreeg deze film van een kameraad mee, hij vond hem wel leuk.
Nou ik weet niet wat hij leuk vond hoor?
De film zit zo vol met clichés en zwaar onnavolgbare handelingen va personages. Het gaat echt helemaal nergens over. Als je onschuldig bent hoef je toch geen lijken te gaan dumpen, wat een onzin zeg.
Het 1e verhaal was ook erg storend, zit vol met fouten(bv een auto van de gozer die je hebt gedood opzoeken en zo de deur openen, zonder dat ie op slot zit).
Het tweede verhaal is opzich leuk bedacht, de spanning is soms ook wel voelbaar(in het 1e verhaal ook een ietsiepietsie), alleen is het vechten met het aapje gewoon te dom voor woorden, ook weer teveel onlogische handelingen van de hoofdpersonage.
Zwaar irriterend, tel daarbij het zwaar slecht acteren van de hele cast bij op en jou houdt vrij weinig over.
Het derde verhaal was iets beter, alleen de moord scènes waren weinig indrukwekkend gedaan, ook was het voorspelbaar hoe het ging eindigen. Positief zijn de quotes van de Granny Killer, redelijk humoristisch. Toch ook weer een teleurstelling, al was het iets minder dan de 1e twee verhalen.

Het einde van de film met John Ritter vond ik een positieve verassing, heel grappig gedaan. Dit en een paar andere droge momentjes in de andere verhaaltjes redden toch weer de film van een ondergang.

avatar van Ralf81

Ralf81

rep_robert schreef:

Ik vind een 1,5 anders een aardige ondergang

Archaon

Doe niet zo triest man. Stel je voor; iemand geeft 1 van je favo films een laag cijfer en geeft er ook nog eens goede argumenten voor. Boehoe.

avatar van Reinbo

Reinbo

Voor een drieluik best aardig. Had geen idee waar ik aan begon en net toen ik me bij het eerste filmpje bedacht dat het een beetje van het Creepshow niveau was, was het afgelopen en bleken we nog twee verhaaltjes te krijgen. Tweede was ook wel aardig met het aapje en het derde iets te voorspelbaar, maar wel net leuk bloederig. Stond op het punt het een 3* te geven, maar de finale vond ik toch wel weer aardig, vooral het laatste ritje door de straat.

Krappe 3,5*

avatar van dominion

dominion

Toffe drieluik.

Ben altijd wel dol op die drieluik verhaaltjes ze zijn ook altijd erg amusant en vervelen nooit.

Gigantisch sfeervol filmpje dit met een goed bedacht hoofdverhaal waar drie kleine verhaaltjes door heen gewikkeld zijn.

Gewoon een heerlijke Horror.

Het eerste verhaaltje heet Nightmare en die vind ik denk ik wel het leukst van de drie.

Redelijke gore en gigantisch spannend.

Dit verhaaltje verdient van mij al een 4.

Het tweede verhaaltje vond ik dan wel weer wat minder maar nog steeds erg leuk.

Dit verhaaltje heet overigens Bobo.

Over een aapje die door een meisje wordt gevonden en zij neemt hem mee naar haar huis.

En dan blijkt dus dat het aapje duivels is en niet zo vriendelijk als ze eerst dachten.

Verhaaltje lijkt wel heel erg veel Monkey Shines qua sfeer.

Gewoon leuk voor een keer maar niet heel bijzonder.

Dit verhaal krijgt van mij een 3,5.

Het derde verhaaltje heet Come to Granny en dit was ook wel een leuk tussendoortje.

Redelijk spannend en leuk om gezien te hebben.

In totaal verdient dit heel erg leuke film een 4.

avatar van Corcicus

Corcicus

Eindelijk nog eens kunnen zien en wat een hele leuke film blijft dit toch.

De drie verhalen waren zalig en goed gevonden. Ik vond ze vooral ook logisch, wat een verluchting is na al die a-logische films die ik al zag. Met logisch bedoel ik dat de personages, gegeven de omstandigheden, vaak het juiste doen. John Ritter speelt de rol van getormenteerde makelaar uitstekend. Het plot was eerder ludiek, wat mij zeker smaakte.

avatar van Vascago

Vascago

Blijft een heerlijke film

avatar van 606

Vascago schreef:

Blijft een heerlijke film

inderdaad, een geweldig leuke film.

4 sterren

avatar van Edie

Edie

Herzien, leuk om Bryan Cranston terug te zien 3.5* blijft staan, eigenlijk is het 'main verhaal' nog het leukst van alles.

avatar van WaynesW

WaynesW

Hammer Horror kloon.

Niet te serieus nemen en je vermaakt je best.

1/5

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Mooie film in drie delen; het ene wat mooier dan het andere maar in zijn geheel een prima film.

Ga gewoon kijken als je van horror houdt want wat kan ik er meer over vertellen? Alles staat in de beschrijving zonder echt 'uit de school te klappen'!

avatar van Insignificance

Insignificance

Verhaaltjeshorror met een licht komische, bijna jolige, cheesy drive. Drie stuks en een falende makelaar die er nog eentje bij doet met geleende muziek uit mysterie thrillertjes van het voorgaande decennium. Die met het aapje heeft in ieder geval een lollige afsluiter, de eerste en derde pakken erg voorspelbaar uit. Come to Granny had een betere oma verdiend. Sowieso een beetje onnozel allemaal en het slot kan je (deels) ook zo uittekenen, maar het heeft een bepaalde charme in die het enigszins overeind houdt. Niet om over naar huis te schrijven, zeg maar, al weet het z'n speelduur redelijk te vullen.

avatar van mikey

mikey

Grappig drieluikje (altijd met het bekende Twilight Zone-end-twist) en energiek uitgevoerd. Nog best spannend ook. Met name dat aapje, dat was fu.... up zeg! Dat helse hysterische dochtertje dat het aapje maar bleef verdedigen. Ik kreeg er bijna een paniekaanval van. De laatste aflevering: een slasher finale, die was ook tof. Soort van uptempo Eyes of Laura Mars/ Dressed to Kill combinatie. Alles met veel cranberry juice geserveerd. John Ritter, als verteller, is altijd leuk. Het intro was geweldig!

Goed

avatar van EVIL '84

EVIL '84

Tijd geleden dat ik deze gekeken heb, gisteren weer herzien.

Aardige film maar niet erg speciaal of super eng, eerder vermakelijk. De film ademt een fijne 90's horror sfeer. Een makelaar verteld tijdens de bezichtiging van drie huizen bij ieder huis hoe de vorige bewoners om het leven zijn gekomen. Leuk drie luik, ik vond met name het tweede verhaal goed. Leuk om Bryan Cranston te zien als vader die zijn gezin probeert te redden van een killer aapje! Het einde was lekker gek en over de top! Hou ik wel van, een leuke wegkijker was dit!

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Zonder enige voorkennis begonnen aan Trerror Tract en ook dankzij de poster werd het me niet duidelijk wat ik kon verwachten. Terror Tract is dus een drieluik waarin een makelaar 3 huizen in dezelfde wijk probeert te verkopen en dus is er duidelijk een spreekwoordelijke rode draad in het verhaal (wat het verhaal over de makelaar eigenlijk tot een vierde verhaal maakt). Een verhaal over een overspel spelende vrouw, een verhaal over een aapje dat de vader van een gezin tot wanhoop drijft en een verhaal waarin een jongen visioenen heeft over een seriemoordenaar. Het was vooral het laatste verhaal wat ik het sterkst vond en het was dan ook jammer dat dat verhaal juist zo kort duurt. Het einde was dan wel weer goed doordat blijkt dat de gehele buurt gestoord is en dat je overal lijken ziet en mensen doodgeschoten en aangereden ziet worden . Helaas vond ik de film als geheel tegenvallen en had er best meer horror en sfeer in Terror Tract mogen voorkomen.

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Een bijzonder filmpje is het zeker.

Het begint al met die weergaloze intro. Geweldig gedaan, met een licht komische ondertoon. Net zoals de verdere verhalen. Alles wordt met een luchtige toon verteld. Nergens wordt het dan ook echt eng, maar vermaken doet het wel. Alleen jammer dat met name verhaal 1 en 3 enorm voorspelbaar zijn. Nummer 2 doet het dan wat beter, met een aardig WTF gehalte.

Al met al redelijk bijzonder, maar niet altijd even leuk.

avatar van klara

klara

Het middelste deel (Met het aapje), vond ik het beste. Vrij verrassend slot ook.