• 8.484.959 stemmen

Met onder meer: Jessie Buckley, Rory Kinnear en Paapa Essiedu

Releasedatum: 16 juni 2022

• Bioscoop Te zien in 56 bioscopen

Plot Men

"What haunts you will find you."

'Men' volgt een jonge vrouw wier ex-man recentelijk is overleden. Om het overlijden een plaats te geven, wil ze ertussenuit gaan. Ze gaat vervolgens solo op vakantie naar het Engelse platteland.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Alle Media

Onderhond

Basto schreef:

Dan heb je thuis kennelijk wat gemist. Het echospel was magisch. Ook mooi hoe het de rest van de film resoneerde.

Wat poëtisch woordgebruik maakt een film niet beter, de soundtrack ook niet

En uiteraard zat dat ook al in de trailer. Still meh.

avatar van Fortune

Fortune

In eerste instantie deelde ik ook de teleurstelling van menig filmfan hier en dan voornamelijk door het einde maar vandaag spookte de film toch door mijn hoofd. Ik zat me wel af te vragen wat het allemaal betekende en dat is altijd wel een pluspunt. Ergens lijkt de symboliek of heel simpel of anderzijds niet helemaal te begrijpen. Eerste helft van de film is wel het beste, lekker mysterieus en spannend en audiovisueel was het genieten. lang geleden dat ik een horrorfilm heb gezien die daar zoveel moeite instopt en daar houd ik wel van. Het is wel een speciale film, al kan je ook concluderen dat dit een film is die mannen wel in een heel slecht daglicht zet en dat is dan schijnbaar de trend. Vrouwen zijn onschuldige engelen en mannen duivels. Dat is niet waar natuurlijk maar veel zaken zijn tegenwoordig niet waar en nuance is ver te zoeken. Maar toch wel een film waar ik van heb genoten maar ik zal het niet snel nog een keer opzetten door het einde. Of het is allemaal heel simpel of er zit meer achter. Het beste van Garland vind ik alsnog de serie Devs.

avatar van Nanccccc

Nanccccc

Wat een draak van een film. Afschuwelijk!! In het begin prachtig geschoten omgeving, maar aan het einde ……. Ben nog net niet weggelopen zoals een paar andere.

avatar van james_cameron

james_cameron

Onbehaaglijke, mysterieuze horrorfilm over een jonge vrouw (Jessie Buckley) die na een traumatische ervaring rust probeert te zoeken op het engelse platteland. Eenmaal gearriveerd wordt ze echter geconfronteerd met een reeks verontrustende gebeurtenissen. De film is visueel een lust voor het oog, niet in de laatste plaats door het voortreffelijke camerawerk en de verbluffende special effects, en weet binnen de kortste keren een bijzonder naargeestig sfeertje neer te zetten. De spanning wordt daarnaast vakkundig opgebouwd, met een aantal intense en doodenge momenten. Buckley en Rory Kinnear zijn beiden uitstekend.