• 8.607.857 stemmen

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Malice

"Her doctor wasn't playing God. He thought he was God."

Andy en Tracey leiden een harmonieus leven en hebben allebei een goede baan en een prachtig huis. Alleen kinderen ontbreken nog. Dan krijgt Tracey plotseling krampen in haar buik en moet worden geopereerd. Ze blijkt zwanger te zijn. Chirurg Jed Hill, Andy's oude vriend, begaat een grove medische fout waardoor Tracey haar ongeboren kind verliest.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Dr. George Sullivan

avatar van geronimo

geronimo

• 1955 berichten

Ik vond het een hele spannende thriller, en Kidman speelt weer een megabitch.

avatar van dttom

dttom

Hij was wel vermakelijk.

avatar van FisherKing

FisherKing

Meer dan fatsoenlijke thriller.. blijft toch bij je..

avatar van roerdomp61

roerdomp61

Redelijk verhaal met veel wendingen. Soms best spannend!

avatar van U-96

U-96

Ik vond hem best goed, met muziek van dezelfde maker als van de muziek van de Rambo-films. ***

avatar van narva77

narva77 (crew films)

• 11992 berichten

Weer eens gezien, en het blijft een goede thriller waarin je danig op het verkeerde been wordt gezet.

MaTtIeBoY

Erg goede en spannende film.**** sterren

avatar van gotti

gotti

Hier en daar een paar leuke mindfucks (met name naar het einde toe), maar het geheel was te weinig om de hele tijd geboeid te blijven kijken

avatar van Diesel

Diesel

Zeer amusante sexy thriller. Spannend van begin tot eind, prachtige score en een geweldige rol van Anne Bancroft als whiskey verslaafde oudje. Toch is het Alec Baldwin die de show steelt, hij speelt Bill Pullman en Nicole Kidman helemaal van het scherm. Het klassen verschil is duidelijk te merken en dit is erg leuk om te zien. 3,5 dikke sterren.

avatar van skip

skip

Diesel is blijkbaar gecharmeerd van Alec Baldwin, ben met je eens dat hij niet slecht speelt, maar de conclusie dat Pullman in deze goede thriller een klasse kleiner is deel ik absoluut niet. Wat betreft het aantal sterren ben ik het eens 3,5.

avatar van Diesel

Diesel

skip schreef:

Waarom dan? Pullman speelt op de automatische piloot en bij elke confrontatie met Baldwin gaat de beste man roemloos ten onder. Ook miss Bancroft speelt Pullman dubbel en dwars van het scherm. Pullman zit niet zo goed in zijn rol en mist daarom de nodige overtuiging. Hetzelfde geldt voor Kidman, ze komt aardig bitchy over maar verder zeker niets bijzonders. Baldwin steelt elke scène omdat hij bijzonder goed in zijn rol zit. Hij komt zeer geloofwaardig over als playboy dokter Jed Hill. Neem nou die 'God speech' van hem:

I have an M.D. from Harvard, I am board certified in cardio-thoracic medicine and trauma surgery, I have been awarded citations from seven different medical boards in New England, and I am never, ever sick at sea. So I ask you; when someone goes into that chapel and they fall on their knees and they pray to God that their wife doesn't miscarry or that their daughter doesn't bleed to death or that their mother doesn't suffer acute neural trama from postoperative shock, who do you think they're praying to? Now, go ahead and read your Bible, _Dennis_, and you go to your church, and, with any luck, you might win the annual raffle, but if you're looking for God, he was in operating room number two on November 17, and he doesn't like to be second guessed. You ask me if I have a God complex. Let me tell you something: I am God.

Baldwin brengt dit zeer sterk over en zo zijn er meerdere scènes waarin hij overheerst. Pullman en Kidman schieten tekort.

avatar van balosa

balosa

goede thriller met een verrassend verloop, tja en wie nou wie van het scherm speelt maakt niet uit, ze hebben samen deze film gemaakt en het stemgemiddelde gaat over de gehele film en niet over bepaalde acteurs mijns inziens

avatar van sjorty

sjorty

Heel toffe film, het einde is zo verschrikkelijk spanend en verrassend!!!

avatar van Youri

Youri

Spannende film waar de vaart prima inzit en tot het eind toe steeds van plot lijkt te veranderen.

avatar van BOND31

BOND31

goede thriller met veel plottwisten, heel onderhoudend en spannend. Trio Kidman-Pullman-Baldwin zijn zeer goed. Harold Becker maakte ook het eveneens sterke Sea of love met Al Pacino. 3,5.

avatar van Purmerend

Purmerend

Een lekker gemeen rolletje van Nicole Kidman en het einde is geweldig met die pop op de stoel van het buurjongetje.

avatar van hasanordek

hasanordek

Ik heb deze film een paar weken geleden gezien. Zeer aardige thriller met wat plotwendigen die je niet ziet aankomen. Maar, een verhaallijn blijft me dwars zitten. Er is een seriemoordenaar die jonge meiden (let op een hele jongen Gwyneth Paltrow) vermoord. Dat verhaal wordt afgewerkt, maar wat voor verband heeft het met het verhaal waar het eigenlijk over gaat?

avatar van tevelenco

tevelenco

Na lange tijd weer eens gezien en ik blijf het een erg leuke , ouderwetse en spannende thriller vinden.
Een beetje in de sfeer van "fatal atraction", "the deceived" en "consenting adults".
Het verhaal heeft vele spannende wendingen en een verrassend en ook wel grappig einde.
En ook de akteerprestaties vond ik zeer overtuigend.
Waarbij vooral Nicole kidman weer een prima rol neerzet als megabitch.

avatar van HeatWave

HeatWave

Hier werd ik niet echt vrolijk van, van deze film. Hoewel het verhaal goed in elkaar zit en zelfs zeer verrassende wendingen heeft kon deze film me maar op enkele momenten boeien. Het akteerwerk was zeker ook wel goed, maar op de één of andere manier vond ik de film ook zo gewoontjes op een aantal momenten dus na.

Ja dat kan gebeuren, soms heb je er niet zoveel mee.

avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

Ik herinner me nog dat vooral het einde van de film zeer de moeite waard was, ik was erg verrast. Nicole kidman zet ook een prima rol neer: die van gigabitch! *3.

avatar van RolfWolf

RolfWolf

geronimo schreef:
en Kidman speelt weer een megabitch.

Purmerend schreef:
Een lekker gemeen rolletje van Nicole Kidman

tevelenco schreef:
Waarbij vooral Nicole kidman weer een prima rol neerzet als megabitch.

maxcomthrilla schreef:
Nicole kidman zet ook een prima rol neer: die van gigabitch!

Allemaal flinke spoilers. Want aan het begin van de film speelt Kidman juist een liefhebbende echtgenote. Pas in de ontknoping komt haar ware aard tevoorschijn en blijkt dat zij een ongelooflijk smerig spel speelt. Gecombineerd met de algemene beschrijving hier werd de plot voor mij erg voorspelbaar.

Normaal gesproken lees ik daarom vooraf zo weinig mogelijk over een filmverhaal. Helaas was ik in dit geval van die goede gewoonte afgeweken.

avatar van veron35

veron35

Geweldig goede, spannende en verrassende film. Op Bill Pullman na word er goed geacteerd. Hij is echt een van de slechtste acteurs die ik ken. Het acteerwerk van Alec en Nicole maakt het weer goed. Ik wist wel al aan het begin van de film dat Alec niet veel goeds betekende. Maar ik dacht dat hij de moordenaar / verkrachter zou zijn. Deze 1 euro film krijgt een 4,5 van mij.

avatar van soom

soom

Teleurstellend. Ik loop de ene keer tegen het feit aan dat ik de acteurs goed vind, en de andere keer dat ik het verhaal net iets beter vind dan de acteurs. Bij Malice is het verhaal echt iets beter dan de acteurs. Echt een tussendoortje voor alle acteurs. Gek genoeg had ik dit niet bij Birthday Girl, die film vond ik ook beter uitgewerkt. Maar bij deze had ik ook moeite om in het verhaal te komen, hoewel dat naar het einde toe wel minder werd. Toch speelden alle acteurs vrij ongeinspireerd.

avatar van nightbreed

nightbreed

Sfeervolle en spannende thriller met mooie plotwendingen.

Alec Baldwin, Nicole Kidman en Bill Pullman doen het alle3 erg goed in deze film die een verrassend en goed script heeft.

Deze film is raar genoeg bij veel zaken voor maar 1 tot 3 euro te krijgen.

Kan me bijna niet voorstellen dat er iemand deze film slecht zal vinden.

Ik vond deze film in ieder geval erg goed.

Tip: lees vooral niet het hele verhaal wat er bij de film staat want er staat veel te veel, als je de eerste 4 regels leest dan weet je genoeg en is de verrassing veel groter.

Cijfer: 4

avatar van PollyPeachum

PollyPeachum

Aardig, maar geen moment echt spannend.

avatar van tukker1966

tukker1966

Inderdaad aardig,maar nooit op het puntje van je stoel,leuk voor even tussendoor.

Het plot zie je natuurlijk al van ver aankomen...2,5 ster...

avatar van sylvia1

sylvia1

Leuke spannende en mysterieuze film.

avatar van AGoos

AGoos

ik vond hem vrij voorspelbaar en toch ook vergezocht...is dat onlogisch? toch ervaarde ik het wel zo....desalniettemin spannend en leuke rol voor alec baldwin,,maar ook anne bancroft is een genot om te zien (spelen) 3*

avatar van ML Webdesign

ML Webdesign

Erg leuke film, al ging de film een iets andere kant op dan ik had verwacht.

avatar van kennyvw

kennyvw

Goede film, is wat idyllisch begonnen maar werd al snel heel spannend toen '' the game '' begon

zeker de moeite waard om eens te kijken.