Tremors (1990)

Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Ron Underwood
met Kevin Bacon, Fred Ward en Finn Carter

Het kleine woestijndorpje Perfection wordt opgeschrikt door enorme zandwormen die mensen met huid en haar opslokken. Twee klusjesmannen en een seismologe gaan op onderzoek uit, en stellen vast dat de monsterwormen zich door het woestijnzand moeiteloos kunnen voortbewegen. Bovendien worden de wormen aangetrokken door de trillingen die de inwoners van het dorpje veroorzaken.

avatar van Filmkriebel
Die Michael Gross houdt het al 30 jaar vol.

avatar van jipt
Beetje flauw, maar t is een mooie productie. Verhoging naar 3*

avatar van Basto
Ik was nooit een grote fan fan Tremors. Wat te weinig horror en te veel kolder. Maar met een 4k uhd uitgave van Arrow was er een mooi moment de film in de herkansing te gooien. Ik blijf wel bij mijn eerdere analyse, al kon ik het wel iets meer waarderen.

Film zag er wel mooi uit.

Verhoogd naar 3,5 (was 3)