Tremors 3: Back to Perfection (2001)

Komedie / Horror

geregisseerd door Brent Maddock
met Michael Gross, Shawn Christian en Susan Chuang

De derde Tremors film neemt ons terug naar een klein dorpje in Nevada waar de lokale president en avonturier Burt Grummer aankomen na hun reizen en het afslachten van carnivorische wormen genaamd 'Graboids' en hun nakomelingen de 'Shriekers'. In hun thuis dorp komen ze tegen; vervelende land bewerkers, een een actie zoekende kerel genaamd Jack Sawyer die zoekt naar rijkdom in dit potentiële toeristen dorpje, en uiteindelijk krijgen ze onverwachts te maken met een derde evolutie van de graboids wat garant staat voor weer een spannende strijd tegen Burt en Jack in het door woestijn omgeven dorp.

avatar van T.Bos
Veel onwaarschijnlijkheden, maar wel grappig. Soms echt goor en eng.

avatar van eltorro
Vond het wel een vermakelijke film hij was nou niet de beste maar
maar toch op de een of de andere manier kom ik me wel vermaken

avatar van Donkerwoud
In elk opzicht slechter dan slecht. Toch weet het nog wel te vermaken omdat de makers in elk geval ook geen enkele pretentie hadden. Dat levert een onderhoudende superpulp op. Het best te nuttigen met een flinke hoeveelheid alcohol achter de kiezen.

damianodebeste
EmDee schreef:
huh, wist niet dat er een derde deel bestond maar iets zegt me dat deze zwaar tegenvalt.

er is ook een vierde deel

avatar van namingway24
Vermakelijke film in een reeks die voor mij eigenlijk geen echt slecht deel bevat.

avatar van Steinson
heb hem zins 1 week op dvd, hij was wel grappig!! met die beesten... maar niet meer spannend deel 1 vond ik gewoon redelijk goed, maar dit is gewoon komedie..maar kan er niks van zeggen verder...

Nu het vierde deel nog kijken...

avatar van film88888
Heel aardig 3de deel, en weer grappige momenten.

Heel gezellig 3de deel.

avatar van Sh0cK
En weer een vermakelijk deel. Had het ergste verwacht, maar ook al gewoon hoe het begon..je wist meteen wat je kon verwachten. Moet zeggen dat ze toch nog wel wat origineels erin hebben weten te stoppen, sommige scenes waren wat minder waarschijnlijk maar dat moet je er gewoon bijnemen. De scene waar Burt werd opgeslokt had ik zoiets van neee dit mag niet xD
De 'Assblasters' zijn minder dan de Shriekers maar ook nog goed te pruimen :}

avatar van mnrk
Deze 3e Tremors is niet meer zo goed als de vorige 2 delen...maar nog wel vermakkelijk.

Wel leuk is het verhaal ( weer terug naar het dorp waar alles begon ), en dat sommige personage's weer aanwezig zijn uit het 1e deel.

De Graboids zien er wat minder uit dan in de vorige delen maar de Shriekers zijn weer een leuke toevoeging.

avatar van DragQueen
Van hetzelfde niveau als zijn voorganger. Deze bevat wat meer spanning en actie. En de humor is bij vlagen vermakelijk. Ook al is de formule wat uitgemolken inmiddels. Gelukkig neemt de film zichzelf ook niet te serieus, en kijkt het aardig weg. 2,5 Ster

avatar van xxERWINxx
redelijk vervolg, maar word niet beter op.

avatar van the new guy
Kostelijk vermaakt!

avatar van joolstein
Helaas, deel 3 is duidelijk veel minder dan vorige delen. Dit komt denk ik doordat ik Fred Ward mis! Zijn personage was toch wel de leukste in de films. Daarnaast vond ik dat de Graboids, Shriekers en Assblasters erg nep waren. Ze waren overduidelijk voor het merendeel uit de computer getoverd. Weet niet of dat bij een en twee ook geanimeerd was vanuit de computer. In ieder geval niet zo duidelijk als bij deze! Ook de humor is minder grappig, op enkele grappen na, zijn ze niet leuk! Sorry,als je de Graboids in derde fase Assblasters gaat noemen, is dat gewoon kinderlijk. Wat ik wel leuk vond was dat het weer plaats vond in Perfection, en dat Mindy en Melvin uit het eerste deel weer terugkwamen! Tja, het was logische dat na het ondergrond, en daarna boven, het nu in de lucht moest gebeuren! Al met al toch nog net een voldoende!

avatar van Phantasm
Prima vermaak.

avatar van xxERWINxx
Vandaag herbekeken, vond hem wel minder dan deel 1 en 2, maar hij blijft wel vermakelijk en leuk om naar te kijken.
Jammer dat je weer veel van hetzelfde ziet in deze film, veel vliegende monsters weer en ongeveer dezelfde locaties.
Op naar deel 4

De minste vond ik. Dat vliegen is niet wat.