The Love Bug (1997)

geregisseerd door Peyton Reed
met Bruce Campbell, John Hannah en Alexandra Wentworth

In de jaren zestig, toen het woord liefde het paswoord was voor vrijheid en avontuur, beleefde Herbie, de Volkswagen Kever, zijn hoogtijdagen. Vele jonge koppeltjes vonden romantiek in het wagentje dat bekend stond als 'The Love Bug'. Vandaag de dag is Herbie in handen van de Australiër Simon Moore III, een rijke snob die niets liever doet dan zijn tijd door te brengen op het racecircuit, samen met zijn boosaardige Kever Horace...

Wie heeft deze film?

Ik zou hem zóó graag willen hebben!

Als je hem hebt kan je het me dan laten weten als je een kopietje ervan voor me wilt maken? hij is nergens verkrijgbaar namelijk!

Wtf... Bruce Campbell in Herbie?

Dat wist ik niet, dat er een tweede versie was!!!!!!!!!!

ik ben hem ook al lang op zoek. zag hem een keer op tv. met een zwarte kever die alles kon zoals herbie en hem vernield