To All the Boys: P.S. I Still Love You (2020)

Alternatieve titel: To All the Boys I've Loved Before 2

Romantiek / Drama

geregisseerd door Michael Fimognari
met Lana Condor, Noah Centineo en Jordan Fisher

Lara Jean en Peter komen officieel naar buiten als koppel en beloven elkaar het hart niet te breken. Maar dan botst Lara Jean op John Ambrose, een vroegere geliefde die destijds haar liefdesbrief ontving. De twee kunnen het opnieuw goed met elkaar vinden. Is haar relatie met Peter in gevaar?

avatar van Gish
Wat voorspelbaar, maar bij vlagen charmant en toch wel leuk vervolg op To all the boys i've loved before.
De boomhutscene met Lara Jean en Gen vond ik prachtig en origineel.

Redelijke film waarin een oude liefdesbrief na een aantal jaren beantwoord wordt. Bij de eerste film werd al niet veel gedaan met de op zich leuke premisse, en hier is dat nog minder het geval. Simpelweg een film over een meisje die moet kiezen tussen twee jongens. Toch kijkt de film wel vlot weg. De cast weet het met genoeg enthousiasme te brengen en de charmante Lana Condor is geen straf om naar te kijken.

avatar van schumacher
Beetje jeugdigere film maar wel een nog vrij leuke weliswaar toch melige film met een mss toch vond ik een klein beetje een verrassend einde toch wel, het is maar hoe je het bekijkt aangezien het beide kanten uit kon. Al kon je het op een bepaald moment wel raden wie ze zou kiezen door iets wat een andere meid had gezegd, daardoor had ik het dan toch bij het rechte eind al geef ik toe dat ik toch soms zat te twijfelen.

De acteurs/actrices deden het best goed, het verhaal was leuk maar niet nieuw. Keek al bij al lekker weg.
Ja, het sfeertje zat wel goed en de cast ook.

Het is een wat melige film, toch wel feelgood ook met een heel klein beetje drama in maar dat kon in deze film zeker geene kwaad, ze komen er makkelijk mee weg.

Ik heb wel bingo op een romantiche filmclichékaart, maar toch was hij leuk.
maar toe het ook nog ging sneeuwen, was het een beetje te veel van het goede

avatar van mikey
Verschrikkelijke onzinfilm over een verwend nest en haar gebazel over het onderhouden van een relatie. Misschien was deel 1 zelfs beter.

avatar van mjk87
Het eerste deel vond ik wel een leuk fris filmpje. Niks bijzonders, maar gewoon prettig kijkvoer. Dit vervolg is veel serieuzer van toon en dat nekt de film. Het centrale koppel mist chemie (het meisje is leuk, die jongen heel houterig) en verder is de insteek te gewoontjes: een meisje moet kiezen uit 2 jongens. Maar eigenlijk weet hierdoor de film nergens te verrassen en niet te boeien. De aankleding is verder wel oké, warm gefilmd, sfeervol en fijne dromerige indierock op de geluidsband terwijl veel hedendaagse soortgelijke films zich van hiphop bedienen. 2,0*.

De eerste vond ik leuk. Keek heerlijk weg. Maar deze kabbelt een beetje voort zonder echte verhaallijn en met overbodige personages.

avatar van IH88
“I wanted something that doesn't exist. I wanted happily ever after.”

Prima vervolg. To All the Boys: P.S. I Still Love You is wat minder origineel dan het eerste deel, en vooral het script hangt van de romcom clichés aan elkaar. De charme en grote kracht van de film is weer het acteerwerk, en vooral Lana Condor is ijzersterk als Lara Jean.

En mocht er nog een derde film komen, dan mag die film ook wel draaien om de middelbare school avonturen van het zusje van Lara Jean, want Anna Cathcart zorgt weer voor een aantal humoristische hoogtepunten. Ook de scene tussen Lara Jean en Genevieve is een hoogtepunt. Dat Noah Centineo dan weer zeer matig is stoort al wat minder. Complimenten ook voor een aantal geweldige muziekkeuzes.

avatar van missl
Minder gevat en charmant dan deel 1.

Ach ja, je eerste kalverliefdes, verwarrend en vergankelijk. Wie kijkt daar niet vertederd op terug? Regisseur Michael Fimognari heeft daarover een min of meer routineuze film gemaakt, die net als zijn prequel naar mijn smaak weinig bijzonder is.

avatar van D'naarige
Voorspelbare tienerfilm inclusief alle tienerdrama die erbij hoort. Leuk vervolg op: To All The Boys I’ve Loved Before. We zien hoe de relatie verder loopt tussen LJ en Peter en hoe haar laatste brief beantwoord wordt. De verhaallijn tussen Lara Jean en John Ambrose vond ik vrij zwak uitgewerkt. Dat had meer uitgewerkt gemogen, om haar tussen 2 jongens meer dramatisch te maken. Om ruim 1,5 uur naar Lana Condor te moeten kijken is zeker geen straf.

Ik kijk uit naar het derde en laatste deel van de reeks!