• 8.344.342 stemmen

Geregisseerd door: Ketche en Can Ulkay

Met onder meer: Erkan Avcı, Ayça Bingöl en Erkan Can

Oorspronkelijke taal: Turks

Plot Müslüm

Na een ernstig auto-ongeluk verliest Müslüm Gürses deels zijn gehoor en krijgt hij last van spraak- en bewegingsstoornissen. Het leven ziet er enorm somber uit. Totdat de excentrieke Müslüm zijn redding vindt in muziek en als een feniks herrijst uit zijn as. De arabeskzanger schudt zijn duistere verleden van zich af om een geliefd icoon te worden.

imageimageimageimage

Social Media

Müslüm Gürses (Akbaş)

Muhterem Nur

Emine Akbaş

Limoncu Ali

Ahmet Akbaş

Genç Müslüm Gürses (Akbaş)

Mehmet Akbaş

avatar van Fikret8

Fikret8

Ben geen fan van zijn muziek, maar de film is geweldig. Wat mij betreft de beste film uit 2018.

avatar van SuperTurka

SuperTurka

zeer sterke drama over het leven van Müslüm Gürses (BABA), als fanatieke aanhanger van Müslüm Baba heb ik zeker genoten van deze film. Timucin Esen heeft een top prestatie neergezet in zijn acteerwerk.

avatar van Kartalice

Kartalice

Als grote fan van Müslüm genoten van de film, mijn stad Adana en vooral het accent/taal en de liedjes. In 1 woord: Geweldig!

avatar van hamajava

hamajava