ad

Met onder meer: Thorbjørn Harr, Lisa Carlehed en Ylva Fuglerud

Oorspronkelijke taal: Noors

Releasedatum: 25 december 2019

Over Tunnelen

"Two ways in - No way out"

Wanneer een tankwagen in een tunnel een botsing veroorzaakt, komen verschillende mensen in de tunnel gevangen te zitten. Buiten woedt een sneeuwstorm en de eerste hulpverleners kunnen de locatie niet goed bereiken. De situatie escaleert als de kapotte tankwagen plotseling in brand vliegt.

imageimageimageimageimageimage

Vanaf 7 januari 2021 in de bioscoop (September Film Distribution)

EDIT: bioscooprelease is komen te vervallen.

avatar van Marcske

Marcske

Spannende film, wel wat onwaarschijnlijkheden maar dat mag in een spektakel film.

avatar van EJ Steenbergen

EJ Steenbergen

Spannende film, mooie beelden. Een heerlijk, vermakelijke Scandic-thriller.

avatar van DonR4mon

DonR4mon

Ik weet niet voor wie hij in de bioscoop draait, maar vanaf 7 januari in de bioscoop vind ik wel erg knap met de huidige lockdown. Dat zal vast veel geld in het laadje brengen dan

avatar van Deepfreezer

Deepfreezer

Remake van daylight 1996 ???

avatar van egelhunter

egelhunter

Deepfreezer schreef:

Remake van daylight 1996 ???

Hele andere film dan Daylight uit 1996. Al spelen beide film zich idd in een tunnel af.

Na "The Wave" en "The Quake " weer een spannende en goede Noorse rampenfilm.

Mooie beelden van Noorwegen. Goed geacteerd en spannend tot het eind. Niet te serieus nemen maargoed het is een film

avatar van wibro

wibro

Mooie beelden van een winters Noorwegen, het acteren in deze thriller is verder prima, het verhaal daarentegen; voorspelbaarheid troef. Je weet van te voren wie de tunnelramp gaat overleven. Film met een echt Hollywood einde zullen we maar zeggen. Verder prima amusement voor een corona avondklok avondje.

avatar van Rotterdam@1

[email protected]

Deze week op de televisie las ik zojuist in de krant, geen vermelding dag en tijd, zender.

Hopelijk ook het mooie soort Noors, bokmål, wat wij ook spreken en verstaan van alle soorten Noorse taal en dialecten. En wellicht ook mooie landschappen, behalve de tunnel, oogverblindend en weidse uitzichten. We gaan het zien...

avatar van dikkeknodel

dikkeknodel

[email protected] schreef:

De Volkskrant meldde in hun editie van gisteren dat deze op Pathé Thuis te kijken valt. Dat staat hier op MovieMeter ook, dus het moet wel waar zijn. Ik zet 'm op de planning voor vanavond.

avatar van Rotterdam@1

[email protected]

dikkeknodel schreef:

Tusend tak og ha det bra.....

avatar van Phantasm

Phantasm

Ik had er wel wat meer van verwacht, viel me gewoon tegen.