• 10.532 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Craig Zobel

Met onder meer: Betty Gilpin, Ike Barinholtz en Emma Roberts

Gesproken taal: Duits, Engels, Italiaans, Arabisch en Kroatisch

Plot The Hunt

"The Ultimate Human Hunting Experience"

Een ratjetoe van ontvoerde mensen uit de hele Verenigde Staten vindt zichzelf op onverklaarbare wijze gekneveld terug in een bos. Al snel ontstaat het vermoeden dat ze ongevraagd deelnemer zijn in een dodelijk jachtspel, maar hoe kunnen ze onderscheid maken tussen jager en prooi? Wie is überhaupt te vertrouwen? En wat zijn de regels?

Social Media

Alle Media

avatar van Antinous

Antinous

Wat een waanzinnige goede film! precies de films waar ik van houd. ik zou het script zelf geschreven kunnen hebben. ik ben zo blij dat zulke films nog bestaan. ik heb gelachen en op het puntje van mijn stoel gezeten. er had nog wel meer bloed mogen vloeien maar het was ook erg komisch. vooral in het tankstation. heerlijke kill film. dit is tenminste geen film met drugsdealers die bestolen zijn want dat is altijd hetzelfde en ontzettend saaie b films. the hunt is fantastisch en krijgt mijn volledige 5 sterren.

avatar van Antinous

Antinous

blondiefilmfreak schreef:

Doorsnee saaie zgn horror wat geen horror is.een draak van een film als je die vergelijkt met bijvoorbeeld the exorcist,the shining,of the texas chainsaw massacre.

gewoon een beroerd slechte film met nog slechter acteerwerk.

Noem eens wat op wat je wel goed vind dan? daar vind ik vast niks aan!

avatar van blondiefilmfreak

blondiefilmfreak

Antinous schreef:

Noem eens wat op wat je wel goed vind dan? daar vind ik vast niks aan!

Bekijk mijn stemmen,dan weet je genoeg.

avatar van SPT

SPT

Grote delen van deze film zijn vrij doorsnee, maar met een aantal topdialogen. Bijvoorbeeld de scene met het verhaaltje over de box turtle en de jackrabbit vind ik qua humor, inhoud en gelaagdheid misschien wel een van de beste dialogen van de afgelopen jaren.

avatar van Tmdz

Tmdz

Begin is grappig daarna erg slecht.

avatar van jordandejong

jordandejong

Bizarre film. Had iets als het Japanse Battle Royal verwacht, maar The Hunt is iets totaal anders. Een politiek geladen zwarte komedie waarin complottheorie spuiende Republicans opgejaagd worden door linkse elitaire Democrats ('Are you wearing a kimono?! That's appropriation!')

Het levert een compleet absurdistische film op met een goede hoeveelheid donkere humor en (vaak hilarisch) geweld. Absoluut leuk om eens te zien. Creëerde in Amerika wat rumoer door de politieke gelaagdheid.

avatar van stevebravo

stevebravo

kansloze film

slecht geacteerd, slechte casting, slecht kansloos verhaal.. alles is slecht aan deze film

avatar van Partyboooi

Partyboooi

stevebravo schreef:

kansloze film

Mooi hoe veel smaak verschilt in deze film! De een vindt het fantastisch, de ander helemaal ruk. Ik blijf erbij dat wanneer Tarantino deze had gemaakt, hij puur op naam een hoge score zou krijgen. Maar ik vind zelf the Hunt in zijn rijtje passen....prima vermaak!

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ik wilde de film eigenlijk na tien minuten al uitzetten omdat het gewoon heel erg slecht was. Toch maar blijven kijken en uiteindelijk een redelijk bevredigend slot gezien met de twee dames die nog over zijn. Met name de dingen die daar dan gezegd worden.

avatar van Capablanca

Capablanca

Wel aardig voor een zondagmiddag. Het over the top geweld is geleend van Tarantino, de dialogen duidelijk niet. En het verhaal is wat gekunsteld.

avatar van Rubie2208

Rubie2208

Ik snap werkelijk waar de hoge recensies niet . Dit was echt de slechtste film die ik in tijden heb gezien .

avatar van LauraCharlotte

LauraCharlotte

Erg goed gedaan dit. In het begin twijfelde ik naar wat voor film ik in vredesnaam zat te kijken maar toen het kwartje was gevallen heb ik me kostelijk vermaakt. De film kijkt lekker vlot weg en zit vol verrassingen en grappige scenes. Aanrader

avatar van schram101

schram101

• 2004 stemmen

Ha dit was zoveel beter dan gedacht. Verre van perfect maar het balanceert heerlijk tussen aan de ene kant zwarte humor en maatschappijkritiek en aan de andere kant over de top actie ofwel dom vermaak.

Horror heb ik niet gezien en alle commotie is natuurlijk overdreven. Wel een fijne speelduur.

avatar van ForrestHanks

ForrestHanks

De humor in deze film is niet echt mijn ding. Maar het bleef toch boeien.

avatar van bjerik76

bjerik76

Keek toch wel aardig weg.

Vond het gevecht op het einde wel een enorme knipoog naar de Kill Bill opening scene, dus toen kon ik wel even naar het toilet gaan.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Ontzettend onderhoudende film met twist na twist. Geweldige actie gore. Als deze film door Tarantino was geregisseerd.....poeh.....

De vrouwelijke hoofdrolspeler is ook echt geloofwaardig badass... Verassende film!

avatar van Barry83

Barry83

Het eerste halfuur was goed, met genoeg gore, daarna zakt de film helaas volledig in en wordt het een saaie bedoeling. Er was zoveel meer uit te halen in de "hunt" zelf. Gemiste kans!