The Hunt (2020)

Thriller / Actie

geregisseerd door Craig Zobel
met Ike Barinholtz, Betty Gilpin en Emma Roberts

Een groep personen ontwaakt op een onbekende plek, zonder enig idee hoe ze daar terecht is gekomen. Snel wordt duidelijk dat er, puur voor de lol, op hen gejaagd wordt door een stel geprivilegieerden. Een vrouw weet echter hoe ze het spel moet overleven en besluit de jagers zelf een kopje kleiner te maken. Zij gaat tevens op zoek naar een mysterieuze vrouw.

• Vanaf 21 mei in de bioscoop

Blumhouse productie.

Vanaf 26 september in de bioscoop (Universal Pictures International)
EDIT: bioscooprelease is komen te vervallen!
EDIT 2: vanaf 23 april 2020 in de bioscoop!

avatar van mikey
Trump: "made in order to inflame and cause chaos.“

Here's the movie Trump is suddenly attacking on Twitter — and why he might actually like it - theweek.com

Gaat schijnbaar over een elitaire groep uber rijken die op arbeiders uit de red states (republikeins) jagen. Probleem: die pummels hebben daar natuurlijk ook verstand van.

Tip lees de honderden trump fanboys-reacties bij de trailer!

Klink best lollig

avatar van Basto
Remake van The Most Dangerous Game en Turkey Shoot?

Wordt vast veel te gepolijst in handen van Blumhouse.

avatar van mikey
Geen remake maar een variant op de most dangerous game

avatar van Iron Maiden
Basto schreef:
Remake van The Most Dangerous Game en Turkey Shoot?

Wordt vast veel te gepolijst in handen van Blumhouse.

Misschien wel van Hard Target of Surviving the game

avatar van Rvdz
Ik weet niet of we dit ooit nog te zien krijgen, in de VS is de release in ieder geval komen te vervallen.

avatar van DarlingDionne
Ja las het ook net. ?

avatar van Basto
Die Amerikanen zijn echt compleet van het padje af. Walmarkt haalt de gewelddadige videogames uit de schappen, maar blijft wel echte wapens verkopen.

En dan dit...

Universal schrapt satirische actiefilm in nasleep van massaschietpartijen VS | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Een natie vol lange tenen en een gebrek aan humor. Het wordt steeds enger..

avatar van Warp
Ja nee, deze maatregeling gaat de problemen zeker wel oplossen hoor?

avatar van Shinobi
Deze film zal te zijner tijd wel een geruisloze release op VOD krijgen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Shinobi schreef:
Deze film zal te zijner tijd wel een geruisloze release op VOD krijgen.

Netflix zou fijn zijn. De film klinkt best vermakelijk. Soort Purge, ook al van Blumhouse.

Typisch Trump om zo dom te zijn dat alles wat hij aandacht geeft groeit.
Zal wel een cultsuccesje worden dus.

Nieuwe trailer

Krijgt alsnog bioscooprelease in de VS:

Universal Pictures schreef:
In Theaters March 13

avatar van Shadowed
Yes !

avatar van tbouwh
Benieuwd hoeveel mensen er zijn die nog altijd niet doorhebben dat zo'n film eerst ''gecancelled'' wordt om mensen al op scherp te hebben als bekend wordt gemaakt dat de film (een halfjaar voor de verkiezingen) alsnog uitkomt.

avatar van joeychim_
Heeft in Nederland toch een releasedatum gekregen: 23 april 2020 (Universal Pictures International)

avatar van umbra
Laat maar komen, mr films die weken en maanden op voorhand controverse veroorzaken of als heavy bestemd worden, hebben me uiteindelijk al vaak teleurgesteld. BH is wel outstanding als het om horror/thriller gaat.

kan niet wachten.

avatar van FlorisV
Lijkt me interessanter dan Parasite. Politieke satire blijft glad ijs, maar doe je het goed, dan neem je gewoon iedereen in de zeik (zie: Team America). Als er 1 kant gekozen wordt wil ik heel graag weten welke, dat bepaalt meteen of ik hem wil zien.

Hoop dat deze wel gaat draaien.
Alles wat ik wil zien word gecanceld

Aardig commentaar

Zal vast niet doorgaan

avatar van Seam

avatar van Zandadder
Seam schreef:
Hij is inmiddels wel te pindakazen

Happy hunting, ik zal eens kijken vanavond

avatar van De wind
Word echt zo moe van dit soort films, tenminste als ze zijn uitgewerkt zijn zoals deze. Allemaal net niet. Nét niet bloederig genoeg, nét geen goeie specialeffects, een soort onvoorspelbaar verloop van het verhaal maar wat iedereen inmiddels van mijlen ver ziet aankomen. Etc etc etc.

avatar van fred1946
Seam schreef:
Hij is inmiddels wel te pindakazen

Raar had ik ooit eens in een comment neer gezet (pindakazen) en kreeg een quote (Teveel promotie voor illegaal downloaden en niet echt relevant. Geldt voor veel meer films)mar mag zeker weer????.

avatar van AniSter
Nou De wind, je geeft tenminste als enige van de 27 meningen jouw mening over de film. Ik deel die mening, maar geef toch een flink hogere beoordeling omdat voor mij de amusementswaarde best hoog was. Bij dit soort films weet ik wat me te wachten staat en heb ik daar geen moeite mee. Zou ik dat wel hebben, dan keek ik hem niet. Voor de echte domme en over de top fragmenten trek ik een halve ster af. Voor mensen die twijfelen: verstand op nul en kijken maar!

avatar van Master Blaster
Vermakelijk

Leuke twist in het begin met Emma Roberts =)

avatar van mrkos
Had ook een comedy kunnen zijn

Wel vermakelijk. 3 sterren.