The Last Black Man in San Francisco (2019)

geregisseerd door Joe Talbot
met Jimmie Fails, Jonathan Majors en Rob Morgan

Jimmie Fails heeft één doel in zijn leven: het Victoriaanse huis dat zijn grootvader heeft gebouwd terugvorderen. Samen met zijn enige vriend Montgomery maakt hij wekelijks een tocht door San Francisco naar het huis, waar ze treuren om de veranderde buurt. Daarnaast poogt Jimmie opnieuw aansluiting te vinden bij zijn familie, maar zijn verlangen naar het huis maakt hem blind voor de werkelijkheid.

avatar van John Milton
Nieuwe A24, ben benieuwd