Yesterday (2019)

Verenigd Koninkrijk
Muziek / Komedie

geregisseerd door Danny Boyle
met Himesh Patel, Lily James en Ana de Armas

'Yesterday' volgt het leven van een worstelende muzikant. Hij komt erachter dat hij van de ene op de andere dag de enige persoon op aarde is die zich de 'Beatles' kan herinneren. Met de kennis van al hun muziek is hij vervolgens relevanter dan ooit.

• Vanaf donderdag 27 juni in de bioscoop

Vanaf 27 juni in de bioscoop (Universal)

avatar van mcdaktari
Het verhaal vind ik echt super leuk bedacht. Stel je voor zeg
In deze film heb ik heel veel zin, en sowieso een nieuwe Danny Boyle is altijd wel iets om naar uit te kijken.

avatar van remorz
Een absurd gegeven met een favoriete band als middelpunt en een favoriete regisseur aan het roer. Hier heel veel zin in.

Jammer dat je in de trailer al de hele film ziet.

avatar van remorz
Ho. Wacht. Die trailer ziet er wel erg zoetsappig en voorspelbaar uit idd. Had ook over “writer of Love Actually” heen gelezen.
Ik mis die emoji uit de beginjaren van MM; die teleurgestelde chearleader.

avatar van mjk87
Misschien dat The Beatles het in de Top 2000 dan ineens weer goed gaan doen met zo'n film.

Trailer oogt geen moment als een film van Boyle trouwens.

avatar van sateck
Wat een leuke trailer! Ik kijk erg uit naar deze film, als groot Beatles fan.

avatar van Walter S.
Staat bij Pathé geprogrammeerd voor ladies night. Is het een romcom in disguise?

avatar van Ajax&Litmanen1
Fijne trailer is dit. Eentje om naar uit te kijken. Sowieso spreekt de muziek me al aan.

avatar van John Milton
Walter S. schreef:
Danny Boyle, Lily James, Ana de Armas en The Beatles.

Dan gaat zelfs John Milton opeens naar chickflicks...

avatar van IH88
Als er een filmhemel zou bestaan, dan zou het er zo uit kunnen zien. Boyle, the Beatles, Lily James, Ana de Armas...