Reign of the Supermen (2019)

Animatie / Actie

geregisseerd door Sam Liu
met de stemmen van Cameron Monaghan, Rosario Dawson en Nathan Fillion

Maanden na de dood van Superman komen vier Superhelden aan in Metropolis: de vastberaden Eradicator, de arrogante Superboy, de met een hamer rondzwaaiende Steel en de gevoelige Cyborg Superman. Nu de Justice League het leven weer moet oppakken zonder Kal-El, is het slechts een kwestie van tijd tot duistere krachten hun kans grijpen.

avatar van KritischVentje
Wel okey.

Er gebeurde voor mij net iets teveel in een tekorte tijdspanne.
Voor de rest best vermakelijk. Je moet ook niet al te veel verwachten van dit soort comic film denk ik.