The Death of Superman (2018)

Animatie / Actie

geregisseerd door Jake Castorena en Sam Liu
met de stemmen van Jerry O'Connell, Rebecca Romijn en Rainn Wilson

Een groot monster staat op uit een ondergrondse rustplaats en richt overal een hoop schade aan. De leden van Justice League worden ingeschakeld om het kolossale monster een halt toe te roepen. Al snel blijkt dat zij niet bestand zijn tegen zijn krachten en dat enkel Superman hem kan stoppen.

avatar van Bijdevaate11
Doe mij maar de tekenstijl van batman mask of phantasm dit wordt steeds minder.....