Us (2019)

Horror / Thriller

geregisseerd door Jordan Peele
met Lupita Nyong'o, Winston Duke en Elisabeth Moss

Een moeder en vader vertrekken met hun kinderen naar een strandhuis om lekker te kunnen ontspannen met vrienden. Wanneer de avond valt, krijgen ze bezoek van onuitgenodigde gasten. De sereniteit die heerste verandert al snel in een hoop spanning en chaos.

• vanaf 24 juli te koop op dvd en blu-ray

avatar van Nick Theunis
In Film > Nieuws > Us (2019), Jordan Peele:

Eerste poster en releasedatum voor de tweede film, 'Us' genaamd, onder regie van Jordan Peele (Get Out)!, Klik .

Aha, Jordan Peele blijft licht in het zwarte horror/komedie straatje zitten.

avatar van Donkerwoud
Even schrikken dat het geen verfilming is van dit alleraardigste boek: Us - David Nicholls (2014) - BoekMeter.nl

avatar van Baldur
In september toen ik in de USA was zag ik ze filmen bij de boardwalk en op het strand van Santa Cruz. Leken aardig wat 'onuitgenodigde gasten'..

avatar van Macmanus
Gebruik van de muziek is nu al het beste wat ik gehoord heb in 2019! Ziet er visueel beter uit dan Get Out!

avatar van Basto
Ziet er tof uit, maar snel uitgezet. Laat me graag verrassen.

avatar van Cikx
Gaaaaaaaf!

avatar van John Milton
Holy shit.

Ziet.er.goed.uit!!!

avatar van clockwork72
Zeker weten!! Kan niet misgaan na een film als Get Out.

avatar van maxcomthrilla
Get Out vond ik wat tegenvallen maar dit ziet er goed uit!

avatar van n00r
Heerlijke trailer

avatar van guylopez93
Eentje om in de gaten te houden!

Zeer benieuwd naar

avatar van Rvdz
Kom maar op met die release date, Universal. Get Out was hier toch ook een (groot) succes?

avatar van John Milton
Deze krijgt absoluut een release.

Maar de wanneer vraag moet idd nog wel even beantwoord worden

They look exactly like us. They think like us. They know where we are.

Get Out lijkt slechts een opwarmertje geweest na het bekijken van deze trailer!

avatar van HarmJanStegenga
Hele goede trailer! Muziek is echt goed gedaan! Komt op de lijst.

Haha, zalige trailer. 'creep on iiit' haha.

avatar van jeroen65
Trailer ziet er inderdaad heel goed uit. Lekker sfeertje, heerlijke muziek.

Volgens mij komt deze film 28 maart 2019 in NL uit.

avatar van Uier
Wat een coole herbewerking van I Got Five On It in de trailer.
Verder sfeervol geschoten en Get Out was ook meer dan prima, dus deze gaat zeker gezien worden.

Vanaf 28 maart 2019 in de bioscoop (Universal)

avatar van remorz
Echt zo'n trailer die je enthousiast aan anderen voorschotelt. En iedere keer blijft het (perfect gebruikte) deuntje hangen: padum pum...dum pum. Met stip bovenaan mijn lijstje.

avatar van Shadowed
Zin in. Kijken wat Peele nu weer van plan is.

Wat een geweldige trailer... dit is echt een must see voor mij.

avatar van Corcicus
Jordan Peele begint stilaan een volksmenner te worden met zijn thema's.

avatar van 3 2 1 cut
Net even de trailer gezien maar het leek wel een parodie op een hééleboel andere films. Deed mij eigenlijk niets. De muziek niet, de shock momentjes, het idee. Nope. Nada. Niènte. Niks.

avatar van The_Shadowless_Man
Trailer zag er creepy uit. Ben benieuwd naar deze film!

avatar van EW101
Ik heb wel zeker zin in deze film. Het ziet er toffer uit naar mijn mening dan Get Out, die ook wel goed was.

avatar van 606
Vet zin in