BrightBurn (2019)

Horror / Thriller

geregisseerd door David Yarovesky
met Elizabeth Banks, Jackson A. Dunn en David Denman

Tori en Kyle Breyer kunnen hun kinderwens niet vervullen, maar vinden op een dag een baby. Ze noemen hem Brandon en voeden hem op als hun eigen zoon. Jaren later wordt het duidelijk dat Brandon geen normale jongen is en over bovennatuurlijke krachten beschikt. Een gevecht om te overleven begint.

• Vanaf donderdag 23 mei in de bioscoop

Vanaf 23 mei 2019 in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)

avatar van tattoobob
Ziet er tof uit.

avatar van Harmonica Man
Dit lijkt me interessant.

avatar van mikey
soort van case 39 idee?

avatar van mikey
Okay een evil variant van superman

avatar van only1ELEANOR
tattoobob schreef:
Ziet er tof uit.

Zeker niet verkeerd nee maar ik neem aan dat je de trailer bedoeld

Ben ook wel benieuwd naar dit projectje

avatar van mcdaktari
Dit zou wel eens een fijn filmpje kunnen zijn. Ik heb hier wel zin in.

avatar van John Milton
mikey schreef:
Okay een evil variant van superman
Dat moet ook de elevator pitch geweest zijn, kan niet anders

Maar het ziet er niet onaardig uit. Kansje geven!

jeroentjuhhhhh schreef:
Yarovesky is er één om in de gaten te houden.
*por*

Wow, een nihilistische Superman die niets geeft om de mensheid. Is dit een Man of Steel prequel?

avatar van Shadowed
Officieel een dikke 16+ en R-rated in Amerika. Ik hoop dat ik inderdaad een keiharde horror gaat worden.

avatar van Shadowed
BrightBurn Red Band Trailer

Tamelijk gruwelijke scene hier. Gelijk meer zin in deze film.

avatar van Criticaster64
Korte samenvatting : ET meets The Omen meets Superman.

Oordeel: creatieve armoede. Geen horror. Storyline is van Sesamstraat niveau.

Snel overslaan deze onzin.

ik heb wat geken van een cam online maar ik heb niet verder geken omdat de kwaliteit niet zo erg goed was. ik kan je zeker zegen dat hij niet geschikt zal zijn voor al te jonge kinderen want het is niet zoals de super man van marvel of dc comics die we kennen lijkt meer op een horror. ik kan dit met zekerheid zegen want de dingen die er inkwamen zijn niet geschikt voor al te jonge kijkers. nu wacht ik gewoon af tot hij uit komt of in de bioscoop komt in belgie

avatar van Starscream
blackwolves schreef:

Goh dit meen je? Ik kan je ook met zekerheid zeggen dat het een horror/triller is.

THP
blackwolves schreef:

Een 4 voor een stukje film?
En gezien het genre en de trailer denk ik dat de rest ook wel weet dat het niet voor kleine kinderen is.