Wild Rose (2018)

Verenigd Koninkrijk
Muziek / Drama

geregisseerd door Tom Harper
met Jessie Buckley, Julie Walters en Sophie Okonedo

De muzikante en countryzangeres Rose-Lynn Harlan woont in Glasgow, waar ze reeds jarenlang droomt om haar troosteloze omgeving te ontvluchten en het te maken als superster in Nashville. Deze verwezenlijken verloopt echter niet van een leien dakje als je een veroordeelde vrouw bent, met enkelband, en single moeder van twee kindjes. Ze neemt een baan aan als huishoudhulp bij ene Susannah. Deze hoort het zangtalent waarover Rose-Lynn beschikt en besluit haar te helpen.

• Vanaf 16 mei in de bioscoop

Vanaf 16 mei in de bioscoop (eOne)

avatar van tbouwh
Lijkt me een heel fijne film, Jessie Buckley was fantastisch in Beast.