• 11.701 nieuwsartikelen
  • 9.054.425 stemmen

All You Need Is Love (2018)

Romantiek / Komedie | 113 minuten

Genre: Romantiek / Komedie

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Will Koopman

Met onder meer: Fedja van Huêt, Bracha van Doesburgh en Rop Verheijen

IMDb beoordeling: 6,0 (749)

Gesproken taal: Nederlands

Releasedatum: 6 december 2018

Plot All You Need Is Love

Maarten ter Horst, de onvolprezen presentator van het populaire tv-programma 'All You Need Is Love', verdwijnt op de vooravond van de befaamde kerstspecial. Maarten is zijn geloof in de liefde kwijt geraakt. Tien maanden eerder verloor hij zijn vrouw Madelief, de liefde van zijn leven. Hij stapt zonder dat zijn redactie het weet op het vliegtuig en vlucht naar de Schotse hooglanden voor een wandeltocht, een ode aan zijn overleden vrouw. Ondertussen zoeken zijn producer Olav, assistent Japie en voltallige redactie wanhopig naar een nieuwe host.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

• 1997 berichten

Filmposters als deze of deze of deze, waar ze dan de gehele cast op pleuren, zo ontzettend suf en fantasieloos.

avatar van panax

panax

mooie beelden vooral van schotland

maar hoe krijg je het voor elkaar met zo''n best wel goeie cast

zo een beroerde film te maken

ik denk dat veel van de cast deze film gauw willen vergeten als ze hem weergezien hebben

jammer!!

avatar van cornelis2

cornelis2

Tja, 'Het Spijt Me', maar ik heb deze film, gisteren op tv, niet uitgekeken. Teveel verhaallijnen en teveel ongeloofwaardige situaties, waarbij de Marokkaanse thuiszorgmedewerker met zijn cliënte er bovenuit stak. Het leek erop of sommige acteurs ook niet in dit scenario geloofden. In haar wijsheid had RTL4 deze film op Kerstavond geprogrammeerd met een break van een kwartier laatste nieuws, zodat je daarna helemaal geen zin meer had om deze film uit te kijken. Geen waardering in sterren, want ik heb de film niet willen uitkijken. Maar, tja wel aardige beelden van Schotland.

avatar van robertinho

robertinho

Haha, belachelijke film. Er klopt zoveel niet en misschien nog wel meer slaat helemaal nergens op, maar ja... kijkt toch lekker weg hè?

avatar van Shadowed

Shadowed

Voor Nederlandse standaarden is deze romcom van regisseur Will Koopman zeker niet het minste resultaat, maar het gebrek aan ambitie blijft een hinderlaag voor de totale ervaring. All You Need Is Love pakt uit met een grote verzameling aan A-namen (van Nederlandse bodem), maar slechts een handjevol aan acteurs en actrices weten uit te blinken. Positieve inbreng wordt geleverd vanuit Fedja van Huêt, Bracha van Doesburgh, Waldemar Torenstra en Ilias Addab, die allen met een clichématig scenario het meeste halen uit wat er maar te halen valt. Hierdoor is niet elk verhaal binnen deze ensemblefilm mislukt, maar dat neemt niet weg dat het tegengas flink wordt geleverd. Met name Frank Lammers, Jasha Rudge en Trudy Labij zijn echt schrikbarend slecht, waardoor de film een wisselwerking vormt tussen aardige clipjes en schijtirritante relatieuitwerking. Het zou je als show maar gebeuren dat je de meest onsympathieke mensen selecteert die maar bestaan. Ik als beroepszuurpruim was er richting de slotfase (waar alles gezellig bij elkaar komt) vooral van overtuigd dat zeker de helft niet verdiende om zo gelukkig te zijn. Ik deel overigens de mening van overige gebruikers dat de beelden van het Schotse platteland erg mooi zijn en vond het jammer dat Rop Verheijen (die het eveneens niet verkeerd deed) zo diep in karikatuur werd gesmeten.

avatar van richette

richette

Dat er zoveel topacteurs aan dit gedrocht hebben willen meewerken.

Echt een zeldzaam slechte film.