La Terra dell'Abbastanza (2018)

Alternatieve titel: Boys Cry

Italië
Misdaad / Drama

geregisseerd door Damiano D'Innocenzo en Fabio D'Innocenzo
met Andrea Carpenzano, Matteo Olivetti en Milena Mancini

Mirko en Manolo brengen hun dagen door op de middelbare school en bezorgen daarnaast pizza's. Op een avond voltrekt zich een ramp, als een man voor hun auto stapt in de buurt van het Stadio Olimpico in Rome. De twee jongens vluchten weg van de plek van het ongeval. Manolo's vader ontdekt dat de politie vermoedt dat de dode betrokken is geweest bij een vete tussen twee rivaliserende maffia-bendes. Het blijkt dat de maffiosi de overledene in elk geval al hadden uitgekozen als doelwit.

• Vanaf donderdag 20 juni in de bioscoop

Vanaf donderdag 20 juni 2019 in de bioscoop (Cinemien)

avatar van de grunt
15 november Lux!